emo Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Handlar byxor och skor på OneOff och T-shirt och tröjjor på Stadium, köper bara simla baggy tröjjor och t-shirts. handlar kläder typ 2 gånger per år och då kan det ligga på 2000 fasst jag köper mycket också. så 4000 per år om du kan din matte. bryr mig inte om märke, köper det som ser bäst ut. fuck JL, gucci, prada, lacoste och alla dem andra jävla "stilmärkerna". och palla att vara som Benvit, en snubbe på 16år eller vad fan du är som säkert inte har fast jobb utan tigger kläder varje månad av stackars pappa/mamma och låta dem betala fett med cash. det är den bilden jag fått av dig! Redigerad 1 november, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Köper endast Adidas brallor och 3 t-shirts för 99:- Sen ibland hoodys också men inte alltför ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Benvit... Jag såg att du sa ''bara för att du inte har råd'' tidigare. hur kan du stå ut me dig själv? jag är verkligen trött på fjortisar som du Redigerad 1 november, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Jag börjar bli grymt trött på den här eviga diskussionen. Jag svarar på en tråd > Blir påhoppad > Svarar tillbaka > Blir kallad bög > Alla tror att jag ser ner på folk > Etc, etc.. Jag har "dyra" klädvanor Jag får delvis pengar men tjänar även själv mina pengar Jag köper "dyra" märken för att jag anser att kvalitéten, passformen, designen, etc är överglägsen billigare märken Jag ser inte ner på folk med mindre dyra klädvanor Jag blir irriterad på folk som bestämmer den andres sexuella läggning genom klädstilen Jag är trött på folk som dömer folk utan att veta ett dyft Stor morsa: Det var ett lika moget svar som/uttalande som vissa tidigare sagt i tråden, ironi my friend Redigerad 1 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) JC, InterSport. ^^ True, true. Edit: Inte HM, Staduim mena jag. Redigerad 1 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Handlar oftast på JC, men det händer att jag handlar på andra ställen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 1.Vilken affär tycker ni om mest MQ och JC, Stadium funkar om man ska köpa jackor o dyl. 2.vilket märke tycker ni är jätta bra? Emilio har riktgit bra jeans, tröjor brukar det bli Steel. Ska sägas att jag inte gillar kläder med stora märken som tex ett stort E på en Emilio-tröja. Tycker det är snyggare med en enfärgad utan något märke. 3.vad tycker ni för kläder är sköna Jeans och en t-shirt. 4.vad brukar ni läga ut per månad på klädesplag? Hm, det är väldigt olika. Men kanske 999-2000 kr. Kan bli mindre om jag bara köper tröjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 1. MQ. 2. Lacoste, Nudie, Emilio, Puma. 3. Vanliga? 4. 800 kanske. Ibland mer, ibland inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Pavment, carlings mm Gillar hipphopp stilen så jag kör stenhårt på det. Fast "snyggare" hipphopp stil. Inte såna där sjukt ööööverhängande brallor. Sliten munktröja mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag börjar bli grymt trött på den här eviga diskussionen. Jag svarar på en tråd > Blir påhoppad > Svarar tillbaka > Blir kallad bög > Alla tror att jag ser ner på folk > Etc, etc.. Kanske ska sluta svara eller skaffa autobot som svarar åt dig Nej, men du har rätt att man blir kallad någon pga kläderna. Och, låt oss ta ett exempel. Lille David har fått sin månadspeng och fyller snart år. Han har alltid velat ha en <insert klädmärke> tröja, piké, byza, whatever. Han får ej det på sin födelsedag, men han fick pengar, och i väntan på hans födelsedag extrajobbade han och tjänade in egna pengar. Han har nu råd att köpa den tröjan etc, han ville ha. Han är stolt att ha en <insert klädmärke> för att han gillar den. Nästa som händer, han blir kallad; Bög, fjortis, snobb, rikemansbarn, fjolla osv. Alla har det olika ställt, och dom inte alla (t ex) Marwin användare efter någon. Vissa mskor har det dåligt ställt, så de anser att en marwin tröja är dyr, när vi anser att en tröja för 2000 är dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 .köper aldrig kläder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Handlar det mesta på Junkyard. Redigerad 1 november, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Beror på var det finns kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Handlar mest på Jack & Jones och Brothers.. Händer la att jag handlar i andra affärer också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Köper det mesta på JC, köper dock ganska lite i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag köper nästan aldrig kläder. Jag får kläder. Jag är ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Hur mkt vet du då? *Vad heter deras senaste parfym, eller vad det är:P?* JL, Tiger är absolut INTE snobbmärken Lacoste inte heller det. Benvit snobb, Ja =) Förstår inte att många anser att 800 för pike är snobbigt. Du som verkar veta mycket om snobb-märken, villket märke är snobbigt enligt dig? ________________ 1 Vilken affär tycker ni om mest 2 Vilket märke tycker ni är jätta bra? 3 Vad tycker ni för kläder är sköna 4 Vad brukar ni läga ut per månad på klädesplag? 1 NK,MQ Quiksilver och brothers 2 Quiksilver, lee, diesel´och lacoste 3 Mjuka kläder 4 Dom få månaderna jag köper kläder, 5000 kr Jag tycker inte att jag har några "snobb kläder" men visst jag skulle kunna lägga 2500kr på en riktig märkes-kvalité tröja Redigerad 1 november, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag köper nästan aldrig kläder. Jag får kläder. Jag är ball. Haha Jag köper främst kläder på Kompaniet och Carlings. Men det är klart att det blir massa andra affärer också. Har alltid jeans på mig, och typ en t-shirt och övertröja. Favoritmärkerna är väl typ Levis och Diesel på jeans, och tröjor vet jag inte riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Du som verkar veta mycket om snobb-märken, villket märke är snobbigt enligt dig? Snobbmärken enligt bara just moi? Jadu, Några byxor som Evisu har för 4000. Samt, Några jag tyvärr icket kommer på nu. Men, vad jag tycker så finns det inte så många snobbmärken. Snobb är ett beteende för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ursh, Fattar inte nöjet med att springa till JC och köpa ett par "trasiga" och urtvättade -jeans för 800kr och att det står Levis i röven eller ett bälte för 900kr som det är ett JL-märke på. Jag köper mig oftast 3st enkel-färgade T-Shirtar för 99kr för jag använder mest enkelfärgade t-shirtar. Mina Jeans jag har på mig nu (dvs oftast) köpte jag nere på klädaffären nere på stan jag har haft dom i ett år nu och dom börjar bli lite slita på knäna nu och dom kostade inte ett bankrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts