.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Nu har jag letat efter en sådan här topic och inte hittat en, Om ni hittar en likadan topic så ber jag så hemskt så mycket om ursäkt. ______;)__-__-__-__-__-__-__-__-__ Iallafall så vill jag att i denna topic, att man ska berätta om var man köper sina kläder. Vilken affär tycker ni om mest och vilket märke tycker ni är jätta bra? vad tycker ni för kläder är sköna och vad brukar ni läga ut per månad på klädesplag? Redigerad 1 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Carlings, Entertainment, MQ, Levis, Peak. Är väl ungefär där jag brukar köpa mina kläder. Det är väl olika hur mycket man köper för i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 På: www.rockzone.se www.silverbullet.se www.alienbase.com Sen jeans någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 JC, Carlings, News design, Active, El gato.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 JC, InterSport. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 1 Vilken affär tycker ni om mest 2 Vilket märke tycker ni är jätta bra? 3 Vad tycker ni för kläder är sköna 4 Vad brukar ni läga ut per månad på klädesplag? 1. Euro Golf, Solo, Holmlunds (Finns ej så mkt i uppsala) 2. Lacoste, Evisu, Guess, Marlboro Classic... Orka skriva alla... 3. Vad menar du med detta? 4. Denna månad, blev det 4000, men, det brukar vara minst 2000+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tröjor oftast på quiksilver eller mq. Jeans oftast på JC, men har även hänt att jag har köpt jeans på acne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 1. Euro Golf, Solo, Holmlunds (Finns ej så mkt i uppsala) 2. Lacoste, Evisu, Guess, Marlboro Classic... Orka skriva alla... 3. Vad menar du med detta? 4. Denna månad, blev det 4000, men, det brukar vara minst 2000+ T.ex vad för slags tyger och sånt. som bomull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 1 Vilken affär tycker ni om mest 2 Vilket märke tycker ni är jätta bra? 3 Vad tycker ni för kläder är sköna 4 Vad brukar ni läga ut per månad på klädesplag? 1 - Bor man i en håla som SkellHell får man ta det som finns, MQ, Carlings, Benzon, Hanséns.. 2 - JLindeberg, Peak, Lacoste, Gucci, Prada, Dior, Pepe Jeans, etc, etc.. 3 - Skjorta, Hoodie, Jeans, Sneakers 4 - Olika, 3000+ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 lacoste..hmm...Är inte det dyrt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 lacoste..hmm...Är inte det dyrt.. Inte så men det är ett snobb märke som JL. Handlar på Staduim, Intersport och där min mamma jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Är du en liten snobb Benvit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Är du en liten snobb Benvit? Well, duh? Tommy_killed_soon: Haha, snobbmärke? Sjukt snygga och sköna kläder men knappast snobbmärke Kläderna är ju inte ens dyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Well, duh? Tommy_killed_soon: Haha, snobbmärke? Sjukt snygga och sköna kläder men knappast snobbmärke Kläderna är ju inte ens dyra Lacoste är ett snobb märke! Och ja jag vet att det inte är så dyrt. Det ända jag gillar med Lacoste är deras kända pike tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur kan man lägga pängar på en JL tröja när man kan köpa 3 lika bra fast av ett annat märke?! Men iaf, 1 Vilken affär tycker ni om mest 2 Vilket märke tycker ni är jätta bra? 3 Vad tycker ni för kläder är sköna 4 Vad brukar ni läga ut per månad på klädesplag? 1 Varierande, berorpå vad som finns i dom olika afärerna 2 Bryr mig inte så mycket om villket märke det är, bara plagget är skönt 3 Skjorta, jeans m.m 4 Inte överdrivet mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lacoste är ett snobb märke! Och ja jag vet att det inte är så dyrt. Det ända jag gillar med Lacoste är deras kända pike tröja. Varför är det ett snobbmärke? Pikétröjan är förmodligen det ända du vet om Lacoste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Föresten, borde inte den här ligga under allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Oohh, en hur mycket pengar vi har tråd där vi kan se ner på alla som inte köper snobbkläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Shock och JC. men sen går man ju alltid in i nån annan affär och köper kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) 1 Tycker om och tycker om, bara det är billigt. Lägger hellre pengar på spel. Däremot passar jag på att köpa märkeskläder dem gånger vi far utomlands. 2 Diesel. 3 Jeans och huvtröja (eller det kanske heter munktröja). 4 Köper nästan aldrig kläder, men kanske 100-150 då det behövs. Redigerad 1 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts