Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Hur gör man det? Jag har hört att man kan skapa ett Co-op spel med ett mod, och det moddet har jag, men det funkar ju bara i singelplayer, så jag undrar hur min kompis ska kunna connecta till mig ..? Svar tack! EDIT:Tjata inte om att jag ska skriva i Bf2 tråden.. Redigerad 1 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Skapa en singleplayer server med botar och låt han connecta till den. Du startar en singleplayer server. Han går in på "Connect to ip" eller något sånt kommer inte ihåg vad det heter. Sen skriver han in ditt lan ip och sen är det whopps fillibabba. Redigerad 1 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Skapa en singleplayer server med botar och låt han connecta till den. Hur ska han connecta då ? EDIT:Vart ligger "connect ip" saken då ? Redigerad 1 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Hur ska han connecta då ? Skrev det i mitt förra inlägg, kom på att jag hade glömt det Där du ser online servrar, finns en liten knapp där. Redigerad 1 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Skrev det i mitt förra inlägg, kom på att jag hade glömt det Där du ser online servrar, finns en liten knapp där. ja men vsrt ligger "connect to ip" menyn då? kan inte hitta den EDIT:Sorry såg inte din edit! EDIT2:Hittar den fortfarande inte Redigerad 1 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 ja men vsrt ligger "connect to ip" menyn då? kan inte hitta den EDIT:Sorry såg inte din edit! EDIT2:Hittar den fortfarande inte Gå in där du kan se online servrar, inte lan servrar. Kolla på alla knappar som finns där, leta efter "IP" Det ska finnas där om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Gå in där du kan se online servrar, inte lan servrar. Kolla på alla knappar som finns där, leta efter "IP" Det ska finnas där om jag inte minns fel. Nä, ist går han till "join local"..... edit: ja det står "connect to ip" vänster under server list. Redigerad 1 november, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts