Xemtoth Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Visste faktist inte detta får testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lol, tack för tipset! Haha ni vet "motorcykel gänget" som ser likadana ut och åker irad. Följde efter dem så de åkte ner i vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lol, tack för tipset! Haha ni vet "motorcykel gänget" som ser likadana ut och åker irad. Följde efter dem så de åkte ner i vattnet! Du ska ta en bil och skjuta nära dom så att dom dampar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lol, tack för tipset! Haha ni vet "motorcykel gänget" som ser likadana ut och åker irad. Följde efter dem så de åkte ner i vattnet! Blir ju inte galna juh. Och dessutom lyser den ju bara hur som hälst. Det är assvårt att få den lysa på någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Blir ju inte galna juh. Och dessutom lyser den ju bara hur som hälst. Det är assvårt att få den lysa på någonting Man kanske har tur, ungeman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Man kanske har tur, ungeman! Haha Ok. Aja tycker inte det var så roligt men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Man kan ta den på polistaket i Los Santos. Jag åkte med den över en åker och letade efter "knark" E det där polis huset??? () Redigerad 1 november, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hah.. Woow. fasen va coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hahaha lite smått rolig tråd. San Andreas har varit ute i ett år och detta kommer ut nu. Jag visste det inte heller faktiskt men det var lite kul eftersom någon av dessa tusen San Andreas spelare i detta forum kunde nog listat ut det tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 För mig, att om du lyser på vissa personer så börjar dom springa. Kan ju vara helikopterns fel att dom blir rädda, men jag lyste på ett fullfolkat ställe och bara H***r*a och knarksäljarna sprang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts