felshoe Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Yo. Ville bara säga att man kan sätta på strålkastarna på polishelikoptrarna, genom att trycka snabbt på L3, som du sätter på sirenerna på en vanlig polisbil. Pöss Btw, strålkastaren letar upp fordon på vägarna. Märker en person i en bil att strålkastaren lyses mot honom, drar dom iväg med ett Vroooooom Redigerad 31 oktober, 2005 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Yo. Ville bara säga att man kan sätta på strålkastarna på polishelikoptrarna, genom att trycka snabbt på L3, som du sätter på sirenerna på en vanlig polisbil. Pöss TJUFFT! Måste pröva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Woooow!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vilken knapp är det på PC? Shift eller? Coolt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Bra gjort Felshoe Jag misstänker att det är H, eller 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 H funkade för mig. Går det inte att styra strålkastaren på nåt sätt? Iaf, för mig fungerade den bara när det var mörkt ute, antagligen mellan några klockslag, typ 20.00 - 06.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Fett coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 H funkade för mig. Går det inte att styra strålkastaren på nåt sätt? Iaf, för mig fungerade den bara när det var mörkt ute, antagligen mellan några klockslag, typ 20.00 - 06.00 Japp! Funkar bara om det är mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oho Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det låter ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Synd att man inte kan styra den där dumma strålkastaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 FETT! Men var kan man ta en Polishelikopter? :"> Det var halvår sen jag lirade sist, så jag kommer inte på något ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Man kan ta den på polistaket i Los Santos. Jag åkte med den över en åker och letade efter "knark" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Man kan ta den på polistaket i Los Santos. Jag åkte med den över en åker och letade efter "knark" Finns det flera? Den polisstationen jag kollat på finns det ingen på :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Finns det flera? Den polisstationen jag kollat på finns det ingen på :'( Det kanske inte hade pluppat ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det kanske inte hade pluppat ditt? Säkert att det är i LS? Hmm fanns ju inte äns en Heli Platta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Japp , roligt att leka polis ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Säkert att det är i LS? Hmm fanns ju inte äns en Heli Platta Den står inte på en helikopter-platta, den står på taket av polishusbyggnaden med ett torn i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag Arresterade Will Smith, och slängde ner han från Mount Chilliad. Underbart att leka cop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag Arresterade Will Smith, och slängde ner han från Mount Chilliad. Underbart att leka cop... Hur fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag Arresterade Will Smith, och slängde ner han från Mount Chilliad. Underbart att leka cop... HURDÅ!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts