GRIM(back Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Tänkte göra ett higpoly weapon replacement till vicecity för dom som inte har SA vapnen kommer ersätta alla skutvapen fast helt nygjorda vad tyks om iden? Färdiga---------------------------------------(editerar nytt varje gång ett vapen blivit färdigt) Uzi http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1131840767.jpg Tec9 Redigerad 14 november, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tänkte göra ett higpoly weapon replacement till vicecity för dom som inte har SA vapnen kommer ersätta alla skutvapen fast helt nygjorda vad tyks om iden? Inte dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vapnena som kommeratt göras är: Katana baseballbat machete colt45 357python 8 inch mossbergcompact mossberg spas12-färdig tec9-färdig mac-10 uzi-färdig mp5 ruger m4carbine m60 minigun-eventuelt något snipergevär psg1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Nice kan knappt vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nice kan knappt vänta Jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tänkte göra ett higpoly weapon replacement till vicecity för dom som inte har SA vapnen kommer ersätta alla skutvapen fast helt nygjorda vad tyks om iden? Kan du inte göra det till SA först? Eller finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 HAn har gjorrt weapon pack 1 och är nästan klar med 2(?) Till san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Kan du inte göra det till SA först? Eller finns det? Jag kommer släppa dom flästa vapnen til sa först in mina weapon packs men vissa vapen kommer jag ta lite längre tid på mig med o släppa til sa, men kanshe släpper alla vapnen till sa o döper det till greetings from vicecity med lite palmer i bakgrunden till hudarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag kommer släppa dom flästa vapnen til sa först in mina weapon packs men vissa vapen kommer jag ta lite längre tid på mig med o släppa til sa, men kanshe släpper alla vapnen till sa o döper det till greetings from vicecity med lite palmer i bakgrunden till hudarna Skulle bli kul med en revolver eller nåtgot sånt till SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Uzi e färdig http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1131840767.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 En ingame... har fott in tec 9 med ska lägga in spas12 med sen kommer screenies på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Vapnena som kommeratt göras är: Katana baseballbat machete colt45 357python 8 inch mossbergcompact mossberg spas12-färdig tec9-färdig mac-10 uzi-färdig mp5 ruger m4carbine m60 minigun-eventuelt något snipergevär psg1 Inte bättre och säga vilka du INTE ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Busiga jag dubbel postar Någon som kan gissa vilka som är Gta Vc originalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Dom understa?? Man ser skillnaden ganska klart när du lägger dom så, dom "riktiga" ser platta och fula ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Dom understa?? Man ser skillnaden ganska klart när du lägger dom så, dom "riktiga" ser platta och fula ut Kaka till dig^^ Bara undrar ak47 är ofta populär men det finns ingen i Vc bara rugern, men tänkte byta ut den till ak47 eller vill ni hällre ha en ruger? sj tycker jag ak e mycket coolare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Kaka till dig^^ Bara undrar ak47 är ofta populär men det finns ingen i Vc bara rugern, men tänkte byta ut den till ak47 eller vill ni hällre ha en ruger? sj tycker jag ak e mycket coolare Jag tycker iaf AK... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jag tycker iaf AK... Får se, börjat gilla m-14 som är jävligt het som är grunden för rugen i gta men om fläst vill ha ak så får jag väl ta det... ska iaf ha m-14 i vol III i SA som country rifle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Om de ska va en ak47 borde ljuden fixas eftersom vapen ljuden i gta vc e skit... aja de kan man la göra själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Om de ska va en ak47 borde ljuden fixas eftersom vapen ljuden i gta vc e skit... aja de kan man la göra själv Jag gör en hipoly mod inte ljudmod och desutom e det skit svårt o ändra ljuden för dom ska ha rätt format o ha en viss lång tids sträcka o sen så e det svårt o få tag i bra ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts