Solidsnake Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vet ni vad det här är för spel man kan välja mellan 4 perssoner om man väljer en kille så kör man en ljus grön bil man kan köpa vapen däck armor till bilen det är nåt bil spel om man väljer en kille så står han med en pistol riktat mot väster om man väljer en tjej så står hon med sol glas ögon det heter nån ting med Road kommer ej riktigt ihåg var länge sen jag körde det typ 1-3 år sedan för jag ska ha en skit bra låt där ifrån.sen med en kille kör en gul bil fast det är nånting med Road vet ni vad det är för spel jag menar tack sam för hjälp/svar vill ha musiken. kommer lite mer info när man går där man köper saker till sin bil så är det en tjej där som man köper av det är ett murk grå rum bilen står på en plata som snurrar man kan välja färg köra misiler till bilen kulspruta armor till bilen. det är allt jag kommer ihåg sen spelet börjar nån ting med Road ska förska fixa mera info om spelet fast ni kanse känner igen det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) 1 Brothers In Arms Road to Hill 2 Brothers In Arms Road to Hill 3 Brothers In Arms Road to Hill 4 Boiling Point: Road to Hell 5 Battlefield 1942: Road To Rome Expansion 6 Fifa 06 (2006) Road To FIFA World Cup Det här var dem jag hittade på cdon.com med sökordet road. alla var visst skjutspel. Förutom fifa såklart haha Redigerad 31 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vet ni vad det här är för spel man kan välja mellan 4 perssoner om man väljer en kille så kör man en ljus grön bil man kan köpa vapen däck armor till bilen det är nåt bil spel om man väljer en kille så står han med en pistol riktat mot väster om man väljer en tjej så står hon med sol glas ögon det heter nån ting med Road kommer ej riktigt ihåg var länge sen jag körde det typ 1-3 år sedan för jag ska ha en skit bra låt där ifrån.sen med en kille kör en gul bil fast det är nånting med Road vet ni vad det är för spel jag menar tack sam för hjälp/svar vill ha musiken. kommer lite mer info när man går där man köper saker till sin bil så är det en tjej där som man köper av det är ett murk grå rum bilen står på en plata som snurrar man kan välja färg köra misiler till bilen kulspruta armor till bilen. det är allt jag kommer ihåg sen spelet börjar nån ting med Road ska förska fixa mera info om spelet fast ni kanse känner igen det Kommer du ihåg vilket år det är gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Road Rash?.. Ah.. old times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Road rash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Fan vad jobbigt det där var att läsa när nästan inte använder punkt och komma, aja. Sökte på Road på Gamespot och hittade några som det kan vara: Road Trip Road Wars Road Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det låter lite som Carmageddon eller Interstate 76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det låter lite som Carmageddon eller Interstate 76 Det är Interstate 76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det är ej Road Rash Road War Road Warriordet Interstate 76 det är inget av dom. det är en kille som riktar pistolen mot vänster och kollar åt det håller jag kan se hur det ser framför mina ögon när jag pratar om det här spelet fast jag får ej fram ordet.jag ser bara att det börjar med Road Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts