Mrcoffo Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hejsan, Nu va d så att ja skulle bränna ut en film som ja har "KÖPT" och så sätter jag in skivan från ett helt nytt pakcet med EPRO skivor och sen när jag väntar på att den skall öppna så bah "whomoshosho" låter d så dampar den så sätter jag in min HL2 skiva så läser den inte asså den läser int ett piss :'( BTW: Datorn e helt ny endast 2 vekcor =) tack på förhand HuRF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sitter sladden löst i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Men.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=33665&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Men.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=33665&st=0 Tror du det hjälper när tråden redan är skapad? Hjälp killen istället. Kan du öppna chassit utan att det syns om du köpt en dator av ett märke? Isådanfall kan du kolla om sladden inter sitter i riktigt och isåfall trycka i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tror du det hjälper när tråden redan är skapad? Hjälp killen istället. Nej, men det lär ju folk att använda rätt tråd. Så om folk börjar skapa "Visa era Signaturer" så ska man inte säga att det redan finns en och istället börja posta sina signaturer där? Och jag hade inget svar på hans fråga därför skrev jag inte något svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Nej, men det lär ju folk att använda rätt tråd. Så om folk börjar skapa "Visa era Signaturer" så ska man inte säga att det redan finns en och istället börja posta sina signaturer där? Och jag hade inget svar på hans fråga därför skrev jag inte något svar. Hoppa över att skriva då. Även fast du säger till så verkar det inte hjälpa då ingen har insett det i en annan tråd som någon skrivit det i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Skulle tro att det är en skruv lös någonstans. Mer säger jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts