Jump to content

The Warriors.

Frenzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha så jävla kul i början *spoiler* När The warriors tagar över Destroyers turf, Destroyer ledaren vaknar efter festen o ser ett stort "The Warriors" märke över deras destroyers, haha, sen så vänder han sig om så har han ett "W" på sin rygg, klockrent ju :D

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha så jävla kul i början *spoiler* När The warriors tagar över Destroyers turf, Destroyer ledaren vaknar efter festen o ser ett stort "The Warriors" märke över deras destroyers, haha, sen så vänder han sig om så har han ett "W" på sin rygg, klockrent ju :P

Haha, ja Ajax är tuff som vågar göra det.

Spelet är väl lite extra kul för mig som har sett filmen massor med gånger och kan alla karaktärerna :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En polare ska köpa det till Jul. Verkar grymt kul! Tittade på gårdagens kontroll där dom recenserade det.

Det är grymt kul! :wub:

edit: Fyhelvete va jobbit när man ska springa ifrån tåg stället på uppdrag nr8, vagnen som är på en alltså :wub: måste tabba så man får ont i handen ju :wub:

edit2: Matteus, hur fixade du uppdraget?förutsätter att du klarat det :angry:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är grymt kul! ;P

edit: Fyhelvete va jobbit när man ska springa ifrån tåg stället på uppdrag nr8, vagnen som är på en alltså -_- måste tabba så man får ont i handen ju :teehee:

edit2: Matteus, hur fixade du uppdraget?förutsätter att du klarat det :D

Joda, jag har klarat spelet. Menar du uppdraget när man är och spreyar hos "The Moonboppers"? Det är väl inte mer man kan göra än att kuta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joda, jag har klarat spelet. Menar du uppdraget när man är och spreyar hos "The Moonboppers"? Det är väl inte mer man kan göra än att kuta?

Nej, alltså efter man slagit sönder chatterbox's galleri kommer ju Hi-hats till warriors så ska man spöa dem lite tills man kommer till nån jävla park med massa djnugel grejjer, då kommer en vagn som man ska springa ifrån, åker den över en dör man, man måste tabba på X så jävla mycket, min polare har en spec dosa så när han gjorde det så gjorde han turbo så att den automatiskt tröck X konstant assnabbt hela tiden -_-

edit: klarade uppdrag, fuck nån får skriva i denna döda topic

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...