Matteus Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ok. Till Pc, Ps2? PS2. Finns än så länge bara till PS2 och Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Haha så jävla kul i början *spoiler* När The warriors tagar över Destroyers turf, Destroyer ledaren vaknar efter festen o ser ett stort "The Warriors" märke över deras destroyers, haha, sen så vänder han sig om så har han ett "W" på sin rygg, klockrent ju Redigerad 19 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Haha så jävla kul i början *spoiler* När The warriors tagar över Destroyers turf, Destroyer ledaren vaknar efter festen o ser ett stort "The Warriors" märke över deras destroyers, haha, sen så vänder han sig om så har han ett "W" på sin rygg, klockrent ju Haha, ja Ajax är tuff som vågar göra det. Spelet är väl lite extra kul för mig som har sett filmen massor med gånger och kan alla karaktärerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 PS2. Finns än så länge bara till PS2 och Xbox Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Haha, ja Ajax är tuff som vågar göra det. Spelet är väl lite extra kul för mig som har sett filmen massor med gånger och kan alla karaktärerna Vart kan man köpa filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vart kan man köpa filmen? Www.piratebay.net =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Www.piratebay.net =) Oh..borde förstått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Sorry för dubbelpost igen, men skulle inte vi Warriors diggare vilja ha denna tråd som officiell The warriors topic? eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Sorry för dubbelpost igen, men skulle inte vi Warriors diggare vilja ha denna tråd som officiell The warriors topic? eller vad tycker ni? Gills inte denna som officiel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Gills inte denna som officiel då? Jo men dras mer o mer bakåt, skulle vara kul om flera börjar gillar detta underbara spel o skriver här om uppdragshjälp,tips, eller bara allmänt warriors snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 En polare ska köpa det till Jul. Verkar grymt kul! Tittade på gårdagens kontroll där dom recenserade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) En polare ska köpa det till Jul. Verkar grymt kul! Tittade på gårdagens kontroll där dom recenserade det. Det är grymt kul! edit: Fyhelvete va jobbit när man ska springa ifrån tåg stället på uppdrag nr8, vagnen som är på en alltså måste tabba så man får ont i handen ju edit2: Matteus, hur fixade du uppdraget?förutsätter att du klarat det Redigerad 22 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Det är grymt kul! edit: Fyhelvete va jobbit när man ska springa ifrån tåg stället på uppdrag nr8, vagnen som är på en alltså måste tabba så man får ont i handen ju edit2: Matteus, hur fixade du uppdraget?förutsätter att du klarat det Joda, jag har klarat spelet. Menar du uppdraget när man är och spreyar hos "The Moonboppers"? Det är väl inte mer man kan göra än att kuta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 En polare ska köpa det till Jul. Verkar grymt kul! Tittade på gårdagens kontroll där dom recenserade det. Såg det med och vart riktigt sugen o springa och råna gamla gubbar så man kan köpa det skoja bara men det åker nog upp på listan till jul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Joda, jag har klarat spelet. Menar du uppdraget när man är och spreyar hos "The Moonboppers"? Det är väl inte mer man kan göra än att kuta? Nej, alltså efter man slagit sönder chatterbox's galleri kommer ju Hi-hats till warriors så ska man spöa dem lite tills man kommer till nån jävla park med massa djnugel grejjer, då kommer en vagn som man ska springa ifrån, åker den över en dör man, man måste tabba på X så jävla mycket, min polare har en spec dosa så när han gjorde det så gjorde han turbo så att den automatiskt tröck X konstant assnabbt hela tiden edit: klarade uppdrag, fuck nån får skriva i denna döda topic Redigerad 23 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Okey får väll "Bumpa" upp topicen igen, kan visa lite bilder Har man missat the warriors trailer så kan man hitta dem HÄR (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag tänkte köpa det, men när mamma läste att man kunde krossa skallar så fick jag inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag tänkte köpa det, men när mamma läste att man kunde krossa skallar så fick jag inte köpa det. Haha? krossa skallar? har jag då aldrig gjort..snarare mosa, du ska då inte spela manhunt om du inte får krossa skallar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hyrde det i gor och tyckte det var skit kul kom till typ 18 kapitlet eller not sont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tänkte bara tipsa om att The Warriors (filmen) säljs billigt på Webhallen.se http://www.webhallen.com/prod.php?id=4715 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts