Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja förfan! Någon som har det ännu? Är skitsugen på det men kommer inte ha råd till att köpa det på några månader... Så ni som har det, Är det ballt, prisvärt, roligt? Snacka på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Finns de till PC? Verkar grymt de här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag är också skitsugen på det spelet men jag ska köpa Resident Evil 4 nu på fredag, sen ska jag inte köpa något mer spel innan jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag har spelat det hos en polare, fett kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Spelet verkar inte så specielt bra. Det verkar vara nån "Konstig" kopia av GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tycker spelet verkar vara rätt enformigt, men jag kanske har fått fel uppfattning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det har fått väldigt bra betyg på gamespot, men det känns tråkigt att det inte har kommit på pc, om det ens kommer komma. Jag hoppas att det kommer till pc, Rockstar brukar ju släppa spelen på konsoll, och senare kommer spelen till pc för att det inte skall bli överdos. Så jag tror faktiskt det kommer till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det har fått väldigt bra betyg på gamespot, men det känns tråkigt att det inte har kommit på pc, om det ens kommer komma. Jag hoppas att det kommer till pc, Rockstar brukar ju släppa spelen på konsoll, och senare kommer spelen till pc för att det inte skall bli överdos. Så jag tror faktiskt det kommer till pc. Det kommer till P-C... står det på hemsidan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det kommer till P-C... står det på hemsidan iaf. Hm, skumt, för när jag tittar på hemsidan ser jag ingenting om att det skall komma på pc. Printscreen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Spelet verkar inte så specielt bra. Det verkar vara nån "Konstig" kopia av GTA Det är baserat på en film så det blir nog lite svårt att göra en GTA-kopia utav det.' Edit: Förresten så vet jag inte om det kommer på PC, jag har i alla fall inte sett ordet "PC" nämnas någonstans på den officiella sidan och inte heller på warriorsgame.co.uk Redigerad 3 november, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 De är skitkul. köpte det igår. roligast på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vad ska man göra i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det är baserat på en film så det blir nog lite svårt att göra en GTA-kopia utav det.' Edit: Förresten så vet jag inte om det kommer på PC, jag har i alla fall inte sett ordet "PC" nämnas någonstans på den officiella sidan och inte heller på warriorsgame.co.uk Jag såg det någonstans på officiella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Min klasspolare har spelet, askul att lira multiplayer, det verkar värt pengarna iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kör man uppdragen eller vad man vill kalla det för på rad eller får man typ springa fritt skjuta,slåss och äga söndar allt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kör man uppdragen eller vad man vill kalla det för på rad eller får man typ springa fritt skjuta,slåss och äga söndar allt ??? Är typ inga skjutvapen med, Man är då med i the warriors, eller ska bevisa sig värdig för att få joina, började då med att 2 st från "Destroyers" hoppar av gänget o bildar "The warriors" , det börjar med att man ska slåss lite för att få vara med i gänget typ, man får nya kläder sen så shiftar man karaktärer genom storyn, det är mera Manhunt stil än GTA , dvs att man inte kan springa runt fritt på samma sätt som gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Sorry för dubbelpost men på söndag (den 20:e) ska ja köpa The warriors av en klasspolare för 400kr, 599 köpte han det för nytt o har haft det i 2 veckor, nytt skick, yeeehaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Idag införskaffade jag The Warriors. Vad jag har spelet hittills är faktiskt rätt bra. Visst, det ä inget super-spel men ändå ett riktigt skönt beat'em up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Idag införskaffade jag The Warriors. Vad jag har spelet hittills är faktiskt rätt bra. Visst, det ä inget super-spel men ändå ett riktigt skönt beat'em up. Ok. Till Pc, Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ok. Till Pc, Ps2? Det finns väll bara just nu till PS2? själv köper ja spelet idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts