Jump to content

The Warriors.

Frenzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det har fått väldigt bra betyg på gamespot, men det känns tråkigt att det inte har kommit på pc, om det ens kommer komma. Jag hoppas att det kommer till pc, Rockstar brukar ju släppa spelen på konsoll, och senare kommer spelen till pc för att det inte skall bli överdos. Så jag tror faktiskt det kommer till pc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har fått väldigt bra betyg på gamespot, men det känns tråkigt att det inte har kommit på pc, om det ens kommer komma. Jag hoppas att det kommer till pc, Rockstar brukar ju släppa spelen på konsoll, och senare kommer spelen till pc för att det inte skall bli överdos. Så jag tror faktiskt det kommer till pc.

Det kommer till P-C... står det på hemsidan iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet verkar inte så specielt bra. Det verkar vara nån "Konstig" kopia av GTA  :lol:

Det är baserat på en film så det blir nog lite svårt att göra en GTA-kopia utav det.'

Edit: Förresten så vet jag inte om det kommer på PC, jag har i alla fall inte sett ordet "PC" nämnas någonstans på den officiella sidan och inte heller på warriorsgame.co.uk

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är baserat på en film så det blir nog lite svårt att göra en GTA-kopia utav det.'

Edit: Förresten så vet jag inte om det kommer på PC, jag har i alla fall inte sett ordet "PC" nämnas någonstans på den officiella sidan och inte heller på warriorsgame.co.uk

Jag såg det någonstans på officiella.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör man uppdragen eller vad man vill kalla det för på rad eller får man typ springa fritt skjuta,slåss och äga söndar allt ???

Är typ inga skjutvapen med, Man är då med i the warriors, eller ska bevisa sig värdig för att få joina, började då med att 2 st från "Destroyers" hoppar av gänget o bildar "The warriors" , det börjar med att man ska slåss lite för att få vara med i gänget typ, man får nya kläder sen så shiftar man karaktärer genom storyn, det är mera Manhunt stil än GTA , dvs att man inte kan springa runt fritt på samma sätt som gta :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...