T-Ryder Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Någon här från sajten som spelar dekrim? Själv så spelar jag på east side med 31 i respekt och jag heter Kuzza Kom in på pubben kuzzas så jag kan ha någon frånj GTAsajten i min kontaktlista Redigerad 31 oktober, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Spelade innan, hadde ca 2000 respekt när jag slutade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Spelade innan, hadde ca 2000 respekt när jag slutade Har du kvar ditt acount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Har du kvar ditt acount? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag har spelat.. spelar inte längre, men har nog en massa miljarder i pengar. Har även "recept" till spelets snabbaste bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Har varit nära att börja spela det. Har blivit medlem på Omerta, värkar JÄVLIGT skönnt. Kan bara inte logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag har spelat.. spelar inte längre, men har nog en massa miljarder i pengar. Har även "recept" till spelets snabbaste bil Kan man få det "receptet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Blääh, mellanstadiespel. Jag var först att börja med det i femman, och säkert också först att sluta med det igen. Såna spel, som Kingsofchaos, Nukezone, Dekrim mm kommer och går hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts