nexus Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 E de någon som vet var man kan köpa billiga coola linser som man bara har för att dom ser coola ut typ att man har helt vita ögon eller svarta eller katt ögon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Fråga din närmaste Optiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ah, såna köper jag alltid när jag åker på semester. Tycker det är kul att se udda ut på discon utomlands. Sist köpte jag jävuls ögon. Röda med svarta lodräta pupiller. Köp hos synoptik. Månads linser kostar drygt 1000:- men de räcker längre än en månad om du sköter dem. Rekomenderar att du inte investerar i halvår, eller års linser för du lär tröttna och vill byta efter ett tag. Månads är lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts