Jacker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Man dem poster man har, helt enkelt. Stolt? Lite... Min 5 344 post. Redigerad 2 november, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tja, jag kanske inte blev "överlycklig" för min tusende post, men jag blev i alla fall glad. Post 1017 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Har bara 1 046 posts. Blev dock några igår, var göralös som fan. 115 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Kvalité före kvantité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det visas rätt i IE IE själv buggar mer än vad forumets gamla sidor buggar i FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Lite stolt är man väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 IE själv buggar mer än vad forumets gamla sidor buggar i FF. Jag har inte sagt att IE är bra, men de gamla hedliga delarna av forumet visas rätt i IE, skaffa "IE view" till FF, så är det bara högerklicka på länken och välja att öppna med ie istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag har varit medlem i typ 1 år och bara postat 208 posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Detta är min 742:e post. Jag har varit medlem i nästan 3 år. Orka sitta och posta hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Orka sitta och posta hela dagarna. Orka sitta och glo utan att posta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Orka sitta och glo utan att posta Så fucking w0rd! Vad är man för surballe om man skriver 2inlägg i veckan. Jag skulle ju skrumpla utan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Så fucking w0rd! Vad är man för surballe om man skriver 2inlägg i veckan. Jag skulle ju skrumpla utan det. Känner att topicarna inte är speciellt intressanta längre. Vet inte varför. Och nej, jag är ingen surballe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Har bara 1 046 posts. Blev dock några igår, var göralös som fan. 115 stycken. Hmm, 15.8 post/dag är rätt så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 2000 någonting har jag dragit på mig på ca ett år här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Stolt? Nääää...bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Jag har varit medlem i 2 år men har dock bara skrivit 139 posts Med detta är det 140 Edit. Jag bryr mig inte så mycket över hur många posts jag eller någon annan har skrivit. Redigerad 4 november, 2005 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Varför skulle man vara stolt över sina posts? 3000:e posten!!!!11111 ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm, 15.8 post/dag är rätt så mycket. Hade 30.5 posts per dag för ett tag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts