Yukiz Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Har sett på det flesta delarna på detta forumet att många medlemmar skriver att dom har över 1000 post mm och folk grattar och har sig. Varför är man stolt över det? Bör jag också vara det när det väl inträffar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 En del anser väl mycket posts som status, vilket jag i sådana fall inte kan förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 är stolt över mina posts post 898 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är inte ett dugg stolt över mina posts, folk tror ju att jag inte har nåt annat liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Nä varför skulle man vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Skrev det i min signatur så ja kan se hur lång tid det tar mellan varje 1000:e post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Stör mig oxå lite på att folk skriver. *Edit min 1050:e post! KalleR: Äh, du är en av oss. Du måste inse det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Stör mig oxå lite på att folk skriver. *Edit min 1050:e post! KalleR: Äh, du är en av oss. Du måste inse det. Tnte en chans btw, post nr. 9143 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Haha för ut hade jag 35 post per dag typ. Låg etta hela tiden! Men nu är de typ 3-4 post per dag. har snart 3K btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är inte ett dugg stolt över mina posts, folk tror ju att jag inte har nåt annat liv Det har du inte heller. (men vem har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det har du inte heller. (men vem har det) Ingen, man har bara ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Är inte ett dugg stolt över mina posts, folk tror ju att jag inte har nåt annat liv btw, post nr. 9143 Trovärdigheten själv! btw, post nr. 2025 Redigerad 31 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Fjantigt... BTW, Post 3947. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det har du inte heller. (men vem har det) Han har ju till och med körkort nu! SkvallrareN^ Jag vet inte, stolt och stolt, man är ju en del av något, eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det har du inte heller. (men vem har det) Fuck ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Fuck ass Du lämnar väl inte forumet när du har 10000 post? De kommer StellHell göra, men han kommer aldrig till post 8000 ens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Det är väll inte tjufft. ? Har skrivit 88 posts idag, och 800 nånting totalt. Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det är väll inte tjufft. ? Har skrivit 88 posts idag, och 800 nånting totalt. Du kan då inte ha någe liv du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Du kan då inte ha någe liv du! Ja, det är inte svårt att få ihop 88 posts om man vill. Jag har t.o.m. sett värre på det här forumet under min tid här. Och bara för att man har mycket posts en dag, så påstår du att man inte har nåt liv? Bevisa att du har nåt i huvudet, genom att tänka innan du skriver nåt. Flumma kan du göra på msn eller med vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Haha, vad lustigt. Jag brukar vara inne då och då och kolla så att jag inte kommer på första lista på Totalt posts när man visar 50st. Vill inte ha många post, har tyvärr gått över 2000-strecket. Men någon gång måste bli den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts