nexus Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Man måste ju testa på skoj för direkt när jag såg den undra jag va fan e de där för skit jag beställde den och ser om de hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Undrar om en sak, är Razer en bra och billig spelmus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Undrar om en sak, är Razer en bra och billig spelmus? Tycker inte den är så skön att hålla i. passar små händer. Om du har ganska normala händer välj Mx-serien. Om du har stora händer ska du välja Microsoft IE4.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tycker inte den är så skön att hålla i. passar små händer. Om du har ganska normala händer välj Mx-serien. Om du har stora händer ska du välja Microsoft IE4.0. MX-serien ftw! Klart rekommenderad. Man får så jävla bra grepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 MX-serien ftw! Klart rekommenderad. Man får så jävla bra grepp. Jo, MX och IE FTW IE passar mig bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jo, MX och IE FTW IE passar mig bäst. Men, datormus som datormus. Det gör väl inte så mkt skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Men, datormus som datormus. Det gör väl inte så mkt skillnad? Jo det gör det. Formen, upplösningen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Men, datormus som datormus. Det gör väl inte så mkt skillnad? Jag säger det samma om bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vad fan, köp en mus för 20 kronor på clas olsson, deras B-modell, och måla den svart och sätt dit et märke så vips! du har en mus för 10.000 kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vi har samma musmatta Samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tycker inte den är så skön att hålla i. passar små händer. Om du har ganska normala händer välj Mx-serien. Om du har stora händer ska du välja Microsoft IE4.0. Haha Då bör den passa mig ganska bra, har ganska små händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vad fan, köp en mus för 20 kronor på clas olsson, deras B-modell, och måla den svart och sätt dit et märke så vips! du har en mus för 10.000 kronor! Att påstå att en noname kulmus och en optisk märkesmus är lika bra är ju som att påstå att Daewoo och Rolls-Royce har samma kvalitétskänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag säger det samma om bilar Bilar är en helt annan sak... Ur min synvinkel Man behöver väl ingen satsarmus om man inte är en äkta "gäjjmär" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Att påstå att en noname kulmus och en optisk märkesmus är lika bra är ju som att påstå att Daewoo och Rolls-Royce har samma kvalitétskänsla. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Bilar är en helt annan sak... Ur min synvinkel Man behöver väl ingen satsarmus om man inte är en äkta "gäjjmär" ? Nä, om du inte gamar spelar de ingen roll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 MX510 + Qpad + fUnc 1030 + Steelpad 4d jag skulle köpt en mx518 om jag var du, och skippat handsken, och en qpad istället för steelpad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nä, om du inte gamar spelar de ingen roll.. Har tyvärr inte en sådan bra dator så att jag kan vara det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 MX510 + Qpad + fUnc 1030 + Steelpad 4d jag skulle köpt en mx518 om jag var du, och skippat handsken, och en qpad istället för steelpad Steelpad S&S Har det bästa glidet av alla. Mx518 och mx510 är de ingen skillnad på förutom DPI'n, och det spelar typ ingen roll. bara att ändra sensen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Man behöver väl ingen satsarmus om man inte är en äkta "gäjjmär" ? Jag spelar inte så mycket, spelade Cs förr. Nu spelar man väl lite olika spel, och jag kan säga dig att det är så mycket bättre känsla att spela när du har en rejäl mus och musmatta. Själv använder jag en MS explorer 3.0 och en fUnc 1030 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Steelpad S&S Har det bästa glidet av alla. Mx518 och mx510 är de ingen skillnad på förutom DPI'n, och det spelar typ ingen roll. bara att ändra sensen. Men, vem bryr sig om glid? En musmatta ska väl vara skön? EDIT Menar att glid är inte viktigast, utan att hitta en man tycker om. Redigerad 1 november, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts