Jump to content

Era Deskops

.:Gurkan:.
 Share

Recommended Posts

Vadå inge spam? finns ju en sån här tråd o han gav dig länk till den tråden... e de spam?? :mellow:

Jag tar illa upp.. Det är meningen att man ska posta sin deskop. Jag förstår inte varför man ska leka "mod" genom att man postar en reply och säger att det finns redan an sådan topic, det är väldigt onödigt.

@Leftbehind: Varför postade du det? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar illa upp.. Det är meningen att man ska posta sin deskop. Jag förstår inte varför man ska leka "mod" genom att man postar en reply och säger att det finns redan an sådan topic, det är väldigt onödigt.

@Leftbehind: Varför postade du det? :D

Tar illa upp?? :mellow:

DET FINNS JU REDAN EN SÅN HÄR TRÅD!!!!!!!!!!!

ska man ha en till tråd som handlar om exakt samma sak då? då kan man lika gärna göra en tråd för varje inlägg man skriver istället för o svara i samma tråd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar illa upp?? :mellow:

DET FINNS JU REDAN EN SÅN HÄR TRÅD!!!!!!!!!!!

ska man ha en till tråd som handlar om exakt samma sak då? då kan man lika gärna göra en tråd för varje inlägg man skriver istället för o svara i samma tråd...

Ok.."tar illa upp" var kanske lite väll löjligt och inte så sant.

Jag har fattat att det finns en sån här tråd nu...Tack, men kan ni sluta leka "mods" hela tiden. Kan ni inte bara vara glada små pojkar och posta era deskops och låta "modsen" göra resten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Leftbehind: Varför postade du det? :mellow:

Jag blir ledsen när jag ser sånt här.

BroDD förklarade nog mycket tydligt varför jag postade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok.."tar illa upp" var kanske lite väll löjligt och inte så sant.

Jag har fattat att det finns en sån här tråd nu...Tack, men kan ni sluta leka  "mods" hela tiden. Kan ni inte bara vara glada små pojkar och posta era deskops och låta "modsen" göra resten?

Vi leker inte mods... vi säger bara att de finns en sån här tråd redan.. o visst kan vi possta fåra desktops, men då gör vi de i den andra tråden o inte i den här :mellow:

kan nån mod stänga den här snart??

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi leker inte mods... vi säger bara att de finns en sån här tråd redan.. o visst kan vi possta fåra desktops, men då gör vi de i den andra tråden o inte i den här :mellow:

kan nån mod stänga den här snart??

Snälla byt font, det är skitjobbigt att läsa det du har skrivit.

*LÅST*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...