.:Gurkan:. Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Ja som ni ser på topic namnet så ska ni ta en bild på era deskops. Ni trycker allstå på "Print Scrn"...Jag börjar med min PS: Jag orkade inte kolla om det fanns en sådan här tråd redan.. Redigerad 31 oktober, 2005 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Finns redan en lagom stor tråd om detta. Där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Finns redan en lagom stor tråd om detta. Där Och jag glömde att säga inge SPAM Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Och jag glömde att säga inge SPAM Vadå inge spam? finns ju en sån här tråd o han gav dig länk till den tråden... e de spam?? Redigerad 31 oktober, 2005 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vadå inge spam? finns ju en sån här tråd o han gav dig länk till den tråden... e de spam?? Jag tar illa upp.. Det är meningen att man ska posta sin deskop. Jag förstår inte varför man ska leka "mod" genom att man postar en reply och säger att det finns redan an sådan topic, det är väldigt onödigt. @Leftbehind: Varför postade du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag tar illa upp.. Det är meningen att man ska posta sin deskop. Jag förstår inte varför man ska leka "mod" genom att man postar en reply och säger att det finns redan an sådan topic, det är väldigt onödigt. @Leftbehind: Varför postade du det? Tar illa upp?? DET FINNS JU REDAN EN SÅN HÄR TRÅD!!!!!!!!!!! ska man ha en till tråd som handlar om exakt samma sak då? då kan man lika gärna göra en tråd för varje inlägg man skriver istället för o svara i samma tråd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Btw, det heter väl Desktop? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Åh...åh...rapporterat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Åh...åh...rapporterat WÖrd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tar illa upp?? DET FINNS JU REDAN EN SÅN HÄR TRÅD!!!!!!!!!!! ska man ha en till tråd som handlar om exakt samma sak då? då kan man lika gärna göra en tråd för varje inlägg man skriver istället för o svara i samma tråd... Ok.."tar illa upp" var kanske lite väll löjligt och inte så sant. Jag har fattat att det finns en sån här tråd nu...Tack, men kan ni sluta leka "mods" hela tiden. Kan ni inte bara vara glada små pojkar och posta era deskops och låta "modsen" göra resten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag tar illa upp.. Det är meningen att man ska posta sin deskop. Jag förstår inte varför man ska leka "mod" genom att man postar en reply och säger att det finns redan an sådan topic, det är väldigt onödigt. @Leftbehind: Varför postade du det? Jag blir ledsen när jag ser sånt här. BroDD förklarade nog mycket tydligt varför jag postade det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Ok.."tar illa upp" var kanske lite väll löjligt och inte så sant. Jag har fattat att det finns en sån här tråd nu...Tack, men kan ni sluta leka "mods" hela tiden. Kan ni inte bara vara glada små pojkar och posta era deskops och låta "modsen" göra resten? Vi leker inte mods... vi säger bara att de finns en sån här tråd redan.. o visst kan vi possta fåra desktops, men då gör vi de i den andra tråden o inte i den här kan nån mod stänga den här snart?? Redigerad 31 oktober, 2005 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Så ligger den i fel-forum också! Fy på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Så ligger den i fel-forum också! Fy på dig. Ursäkta mig då...men var ska den ligga då? spel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Gta San Andreas! Men vafan, använd sunt förnuft Musik, film och Grafik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vi leker inte mods... vi säger bara att de finns en sån här tråd redan.. o visst kan vi possta fåra desktops, men då gör vi de i den andra tråden o inte i den här kan nån mod stänga den här snart?? Snälla byt font, det är skitjobbigt att läsa det du har skrivit. *LÅST* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts