Matter Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Tja, jag undrar bara att när jag spelade (det var ett bra tag sen nu men ändå..) så ringde en kille till min telefon och sa typ, "People dont like to have you around here, watch your back" typ. Jag undrar om nån vet vem de va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 det an ha vart Lance Vance som dansat sin sitsta dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 det var nog voodoo tanten efter att du klarat alla kuban uppdragen. men efter man varvat storyn ringer engelsmanen två samtal. får man mer uppdrag då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 nope. inga mer uppdrag efter storylinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Tja, jag undrar bara att när jag spelade (det var ett bra tag sen nu men ändå..) så ringde en kille till min telefon och sa typ, "People dont like to have you around here, watch your back" typ. Jag undrar om nån vet vem de va. Vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 det var haiti tanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts