Xazzi Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja jag har ett skolarbete som handlar om "vandalism" och vi fick ta reda på info hur vi ville så vänder mig till förumets goa medlemmer Det enda jag vet är att Vandalism kommer från Vandal och vandal va typ folkslag i rom. + vandalism är ja Förstöra osv.. Kan ni hjälpa mig lite genom att skriva in lite saker om ämnet vandalism? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Wiki är din vän! http://sv.wikipedia.org/wiki/Special:Search?search=vandalism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Om du räknar in ämnet Graffiti/Klotter i vandalism... (Som alla brygubbar och tråk-kärringar gör) så kan du skicka PM till mig med din MSN adress... tänker inte skriva min här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts