Stora_tomtefar Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hellu... Jag undrar hur jag kan få min optiska enhet att inte ha beteckningen F:, då flyttningsbara enheter har detta... någon som vet hur man kan ändra på det här lilla F:et? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Tror att man kan ändra med Partition Magic... Edit: Kanske inte när det är en Optisk enhet du ville ändra på, men nåt annat sätt borde finnas Redigerad 31 oktober, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Start -> Kontrollpanelen -> Administrationsverktyg -> Datorhantering -> Lagring -> Diskhantering -> Högerklicka på hårddisken -> Ändra enhetsbeteckning och sökvägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Tror att man kan ändra med Partition Magic... Laddar ner Finns det inte något inbyggt i Windows? *EDIT* @Cortez jag antar att detta också fungerar för CD-enheter? *EDIT2* Det fungerade, jag är kär i dig Cortez! Redigerad 31 oktober, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 .tror inte partition magic funkar med optiska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts