Bubba Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hej. Igår skulle jag testa maphack till mitt diablo 2 expansion set. Då låste blizzard min cd-key. Det tyckte jag var okej så idag köpte jag ett nytt diablo 2 expansion set. Men när jag installerade det och skapade ett nytt account så hade dom låst min nya cd-key med fastän att jag har tagit bort mina diablo fusk. Jag har mailat blizzard men jag har inte fått något svar än. Vet ni vad jag ska göra??? Beöver jag köpa ett nytt vanligt Diablo2 också?? för där får man en cd-key till vanliga diablo 2. Snälla hjälp mig. // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Det kan ju vara så att nån lottounge turat sig fram och kunnat skriva in en korrekt key och sen fuskat och sen har den låst "hans" key. I alla fall, gå tillbaka till affären, och be att få byta till ett nytt diablo 2 för cdkeyen funkar inte, och det är ju den du vill ha, och har betalat för. Redigerad 31 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag tror inte att dom kan ha hittat just denna cd-keyn. men tack ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är det så att man måste ha en ny vanlig diablo 2 cd-key eller??? (Asså inte expansionset) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 De har trodligtvis låst din Diablo 2-key med, och eftersom det krävs två cd-keys (ett för Diablo 2 och ett för LoD) så måste du köpa det andra med. Det är bara dumt att hålla på med hack och sånt, speciellt när det gäller Blizzards spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kanske också är så att windows inte tagit bort din gamla serial? Titta i regedit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts