BloodLizard Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Hej! Jag har ett litet problem jag har leta länge efter en svart kostym men jag hittar ingen vet någon vart den finns? Redigerad 31 oktober, 2005 av BloodLizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hej! Jag har ett litet problem jag har leta länge efter en svart kostym men jag hittar ingen vet någon vart den finns? Didier Sachs Tuxedo Tuxedo Pants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 OK Tack men är dom på 3:e ön ?? jag har likso inte kommit dit än jag har inte spelat på bra länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 OK Tack men är dom på 3:e ön ?? jag har likso inte kommit dit än jag har inte spelat på bra länge Nej, Du måste *SPOILER* komma tillbaka till första ön i uppdraget "A Home In The Hills" innan affären öppnas*/SPOILER* Affären ligger i Rodeo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Man måste komma tillbaka till Los Santos i Storylinen, alltså gått förbi 3:e ön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Lite off-topic. Är det bara jag som saknar en stor,flalddrig lång rock? Redigerad 1 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lite off-topic. Är det bara jag som saknar en stor,flalddrig lång rock? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Ja Nej, jag saknar den visst också... Redigerad 1 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vart kan man köpa den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vart kan man köpa den?? Den finns inte men dom menar att dom vill ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vart kan man köpa den?? Läs vad som skrivs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vill också ha det, lång svart rock, solbrillor o dubbla pickor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vill också ha det, lång svart rock, solbrillor o dubbla pickor! Men nu blev ja också sugen på sånt nu är ja trött på rags och bling bling. Men ja har för mig att det finns en mod eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts