Abborren Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag har installerat GTA SA på min dator, och spelat ett tag med det. Nu var jag tvungen att formatera datorn, och när jag ska installera spelet igen så får jag ett felmeddelande, kolla bilden. Spelet är original från butik. Vad är det för fel? Hur kan det komma mitt i allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Antingen fel på skivan eller på din dvd-läsare. Antingen går du och byter spelet mot ett nytt, funkar inte det byter du dvd-läsare och funkar det fortfarande inte så bränner du bara en ny kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Jag har installerat GTA SA på min dator, och spelat ett tag med det. Nu var jag tvungen att formatera datorn, och när jag ska installera spelet igen så får jag ett felmeddelande, kolla bilden. Spelet är original från butik. Vad är det för fel? Hur kan det komma mitt i allt? Så var det för mig också..Jag fick om installera datan som tur va så kom jag på att jag hade windows så det var bara att trycka på F10 när datan startades och mina sparade spel var kvar!!! Redigerad 31 oktober, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Abborren Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag igen........ Jag blev less, och formaterade datorn igen....... NU FUNKAR SPELET IGEN ! Jag fattar ingenting...... Nåja, den funkar, och jag ids inte fundera på vad felet var. Tackar så mkt för svaren..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts