Azore Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Näe, när alla förutom jag kommit i mål så dödar jag dom, då , när dom dör, ändras min placering, från 6th, till 5th, 4th, etc. Okej, rätt smart sätt om man inte skulle klara dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Näe, när alla förutom jag kommit i mål så dödar jag dom, då , när dom dör, ändras min placering, från 6th, till 5th, 4th, etc. TACK PAPPA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det med husbilen funkar inte för den tas bort när man startar CC. Jo det funkar visst... Det går alltid för mig! ställ den inte för långt bort ställ den typ i första backen! Jag har det på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Ja ok ska pröva det och Sniper hur gör du när du dödar alla vissa åker iväg efter att dom kommit i mål. JAG VANN DET FÖRSTA!!! JAG VANN ALLIHOP DEN SISTA VAR SKITLÄTT KLARA DEN PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET! Nu kan ja dö lyckligt snart iaf när ja har 100% Redigerad 1 november, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Man ska inte fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ett litet tips om man vill ha pengar. (På CC) Chillad Challenge Infinite Money Glitch As soon as the race starts ignore all over cyclists just head straight for the wooden ramp at the end of the mountain top when you get there try and pull the insaniest stunt possible. Just as your about to hit the floor you will respawn where you origanally started and still claim the stunt bonus award. Källa www.gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ett litet tips om man vill ha pengar. (På CC) Chillad Challenge Infinite Money Glitch As soon as the race starts ignore all over cyclists just head straight for the wooden ramp at the end of the mountain top when you get there try and pull the insaniest stunt possible. Just as your about to hit the floor you will respawn where you origanally started and still claim the stunt bonus award. Källa www.gamefaqs.com Det brukar bli såna buggar på mitt när man kör med Nitro och krockar med nått så flyger bilen upp i luften extremt högt och sen så roterar den så att man får typ 1000 i Insane stunt bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts