Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja har snart 100%.Men när ja ska göra CC så går det hela tiden åt helvete Har sökt på det men hittar inget så är det nån som har nåt tips eller kanske kan göra dom åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sätt ut husbilen i vägen innan du gör det Så kör alla in i den medans du hoppar över den och du får ett rejält försprång . Sätt den på ett smalt ställe så dom inte kan köra bredvid den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sätt ut husbilen i vägen innan du gör det Så kör alla in i den medans du hoppar över den och du får ett rejält försprång . Sätt den på ett smalt ställe så dom inte kan köra bredvid den. LOL! Själv hade jag ganska stora problem med alla 3 racen varefter jag stötte på dom, men jag gav inte upp och fuskade inte (kanske för det var ps2) och till sist klarade jag det. Det, det kallar jag känsla att man verkligen kämpat för att få klara det och inte gå och grina som en 3åring såfort man inte klarar nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag cyklade och sköt ner alla med min trogna MP5:a (Drive-By) Det gick ganska bra. Me annars så kan du skjuta ett raketgevärs skott på dom, när alla kommit i mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag cyklade aldrig snabbt någon gång förutom på den sista rakan innan målet, där cyklade jag snabbt och gled om alla jätteenkelt. Satt man ska rulla ner hela vägen och handbromssladda i kurvorna så klarar man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag cyklade och sköt ner alla med min trogna MP5:a (Drive-By) Det gick ganska bra. Me annars så kan du skjuta ett raketgevärs skott på dom, när alla kommit i mål Det var ju nästan en bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Mmm nästan men får man mörda sina motståndare? Det får man iaf inte på Beat The Cock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 På PS2 när jag var lite trött tror jag att jag minns att jag skjöt på en av medtävlarna och då blev jag diskad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 På PS2 när jag var lite trött tror jag att jag minns att jag skjöt på en av medtävlarna och då blev jag diskad? Usch då, har aldrig prövat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Mmm nästan men får man mörda sina motståndare? Det får man iaf inte på Beat The Cock. Nej, det får man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Nej, det får man inte. Menar du på Beat The Cock då eller? Eller jag fattar inte riktigt, vad är det man inte får? Redigerad 31 oktober, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Menar du på Beat The Cock då eller? Eller jag fattar inte riktigt, vad är det man inte får? Jag svarade på det du frågade, man får inte mörda sina motståndare på Chiliad Challenge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag svarade på det du frågade, man får inte mörda sina motståndare på Chiliad Challenge. Okej, nej jag var osäker på om du menade så att man fick döda sina motståndare under Beat The Cock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det med husbilen funkar inte för den tas bort när man startar CC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag svarade på det du frågade, man får inte mörda sina motståndare på Chiliad Challenge. Det får man visst, iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det får man visst, iaf jag Nej det får man inte. Man blir diskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Nej det får man inte. Man blir diskad. Konstigt, kanske var nån bugg eller nåt på mitt spel, jag fick döda dom när dom kommit i mål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Konstigt, kanske var nån bugg eller nåt på mitt spel, jag fick döda dom när dom kommit i mål.. Ja, men då är ju racet slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Konstigt, kanske var nån bugg eller nåt på mitt spel, jag fick döda dom när dom kommit i mål.. Men oj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja, men då är ju racet slut. Näe, när alla förutom jag kommit i mål så dödar jag dom, då , när dom dör, ändras min placering, från 6th, till 5th, 4th, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts