I lol Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Installerade det för några dagar sen, efter en lång period utan CoD spelande. Tog faktist en screen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Haha, bugg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Haha, bugg ? Nej? Eller? Det var ungefär i slutet på Omaha Beach, så skulle man krypa igenom någon bunker och sen klättrade jag ut genom en uppsprängd vägg. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Installerade det för några dagar sen, efter en lång period utan CoD spelande. Tog faktist en screen också Den bilden var ju för jävla grann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Någon som har lust att lira lite ikväll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag är mer än på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag är mer än på Någon som vet något program typ ? somman kan hitta crackade servrar på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Någon som vet något program typ ? somman kan hitta crackade servrar på ? Xfire är rätt enkelt att hitta på, min bror lirar på crackade så jag har några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TKKN Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Jag har COD2. Någon som vill lira lite senare idag? @ Halo - Jag kör bara crackat Ladda ner the ALL SEEING EYE. Redigerad 14 augusti, 2006 av TKKN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag har COD2. Någon som vill lira lite senare idag? @ Halo - Jag kör bara crackat Ladda ner the ALL SEEING EYE. Haha buuu . Vart kan jag få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TKKN Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Haha buuu . Vart kan jag få tag på det? Sök på google. Jag tror du ska ladda ner den ifrån Yahoo!. Det gjorde jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har köpt mig ett ex av CoD2 nu. Vill kunna köra MP, osv. Så nu har jag lite frågor. 1. Hur skriver man med färgat namn? 2. Vilket konsollkommando visar FPSen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 1. ^1 = röd, det går upp till 9. 2. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) 1. ^1-9(tror jag) ^1 blir röd osv. 2. /cg_drawfps 1 (/com_maxfps *** finns också) edit; =( Redigerad 11 september, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 1. ^1-9(tror jag) ^1 blir röd osv. 2. /cg_drawfps 1 edit; =( Finns dock flera olika FPS räknare: Denna använder jag och tycker den är skönast: /cg_drawFPS Simple För övrigt så kan du skriva i: /r_multiGPU 1 för ibland lägre ping och högre FPS. Detta skrives i console. Färger: ^1 (röd) ^2 (grön) ^3 (gul) ^4 (blå) ^5 (ljusblå) ^6 (lila) ^7 (vit) ^8 (grå) ^9 (vit) ^0 (svart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har ca 45-65 i genomsnitts- FPS. Någon som har lite boosttips? Jag har 1.5 GB RAM, 7800GTX och P4 3.6 GHz. Har stängt av vissa saker som dynamic lights, soft smoke, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Har ca 45-65 i genomsnitts- FPS. Någon som har lite boosttips? Jag har 1.5 GB RAM, 7800GTX och P4 3.6 GHz. Har stängt av vissa saker som dynamic lights, soft smoke, osv. Bah, själv så har man bara runt 20 Fast.. jag är lite grafik kåt också Redigerad 11 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har ca 45-65 i genomsnitts- FPS. Någon som har lite boosttips? Jag har 1.5 GB RAM, 7800GTX och P4 3.6 GHz. Har stängt av vissa saker som dynamic lights, soft smoke, osv. Ändra till directx 7, om du inte redan har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts