Geten123 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag kan lira online på alla servrar, men vad tycker alla här om actionm.m? Själv tycker jag attspelet var/är underber/underbart:P:D Jo det var ett skitbra spel. Men lite kort kändes det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag har snart klarat SP-delen och har lirat lite MP, riktigt roligt att lira MP. För er som inte har laddat ner CoD 2 olagligt tipsar jag om DDTs server. Skönt folk och bra ping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag har snart klarat SP-delen och har lirat lite MP, riktigt roligt att lira MP. För er som inte har laddat ner CoD 2 olagligt tipsar jag om DDTs server. Skönt folk och bra ping IP till servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 *Ladar ner call of duty 2 nu! *ladar= sliter hårt i ladugården för att ha råd till, oftast, spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 IP till servern? 213.114.217.18:28960 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 213.114.217.18:28960 Tack, ska testa nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Damn homie, den där servern vaskön som fan ju har suttit och lirat hela jävladan EDIT:Min mellanslagsknapp är helt konstig. EDIT2:nån som har lust att lira eller ? Redigerad 5 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Damn homie, den där servern vaskön som fan ju har suttit och lirat hela jävladan EDIT:Min mellanslagsknapp är helt konstig. EDIT2:nån som har lust att lira eller ? Vad heter ni när ni lirar? Man vill ju veta om nån här ifrån är inne på samma server som en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Lirar på 2 crackade. The deadly dozen o WCK cod linux server. Hur joinar man en srver genom ip. Är det genom the all seing eye? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Lirar på 2 crackade. The deadly dozen o WCK cod linux server. Hur joinar man en srver genom ip. Är det genom the all seing eye? Först så öppnar du consolen (§) sen så skriver du connect *IP*. Redigerad 6 november, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Varje server jag connectar till funkar inte för det kommer alltid upp en ruta där det står ''keycode in use, please try again later''. Nån som vet lösning till det problemet? Man kanske ej får prata om det här men adda mig på msn eller skicka pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Varje server jag connectar till funkar inte för det kommer alltid upp en ruta där det står ''keycode in use, please try again later''. Nån som vet lösning till det problemet? Man kanske ej får prata om det här men adda mig på msn eller skicka pm. Du har ett crackat CoD 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Du har ett crackat CoD 2. Det har väll alla ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det har väll alla ? Nej alla har inte ett crackat CoD 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Du har laddat ner spelet. tommy_killer: Crack har ingenting med CD-nyckeln att göra. Redigerad 6 november, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Du har laddat ner spelet. tommy_killer: Crack har ingenting med CD-nyckeln att göra. 90% av de som har crack har spelet nedladdat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 90% av de som har crack har spelet nedladdat. Eh, och? Jag sa bara att cracken inte har något att göra med CD-nyckeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Eh, och? Jag sa bara att cracken inte har något att göra med CD-nyckeln... Jag vet men jag bara sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Det har väll alla ? Inte jag. Om man vill köra på alla roliga servrar måste man ändå ha en fungerande CD-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Inte jag. Om man vill köra på alla roliga servrar måste man ändå ha en fungerande CD-key. Fattar ingen här ironi eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts