Didier Sachs Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Skit i honom. Nån mer än jag som har lust att lira lite online ? jag har en server ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Du skrev ju att du laddat ner det? Är du då förvånad att du inte kan lira på nätet? Kan man inte köra över nätet om man laddar ner? btw, jag e ingen warezdude jag bara undrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kan man inte köra över nätet om man laddar ner? btw, jag e ingen warezdude jag bara undrar... Mjo, ifall man installerar vissa patchar, men det går fortfarande bara på speciella anpassade servers... Annars nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Kan man inte köra över nätet om man laddar ner? btw, jag e ingen warezdude jag bara undrar... Det behövs väl lite diverse "fixande" innan det kanske funkar, men detta är absolut fel forum att vara på om du vill veta hur. Edit: Nedrans Stoffe. Redigerad 4 november, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Mjo, ifall man installerar vissa patchar, men det går fortfarande bara på speciella anpassade servers... Annars nej... Ok, fattar... Själv så tycker jag att det e bättre att köpa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ok, fattar... Själv så tycker jag att det e bättre att köpa spel Beror på... om jag vet att spelet är kul, köper jag.. t.ex vid uppföljare eller såna spel där demon var bra... annars tankar jag, om det är riktigt bra, köper jag, för att visa mitt enorma stöd för spelutvecklingens utveckling... (eller ja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Skit i honom. Nån mer än jag som har lust att lira lite online ? jag har en server ! Jag vill lira! Nån annan som kan slänga upp en server? Är spelsugen. Redigerad 4 november, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Didier Sachs, du har PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Didier Sachs, du har PM... Tror faktist att han märker det genom att det ploppar upp en fet popup på rutan, men iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Tror faktist att han märker det genom att det ploppar upp en fet popup på rutan, men iallafall. Jajaja Redigerad 4 november, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag kan lira online, det funkar iaf på domservrarna som ja lirar på.och dete inga special servrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Tror faktist att han märker det genom att det ploppar upp en fet popup på rutan, men iallafall. Han kanske har någon popup blocker eller firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Han kanske har någon popup blocker eller firefox Men nu utgår vi från att han inte har det, så tyst. Eller så har han tex. MSN Messenger, och får en fet ruta om att han har fått ett mail, som handlar om att han fått ett PM. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Eller så har han tex. MSN Messenger, och får en fet ruta om att han har fått ett mail, som handlar om att han fått ett PM. ... Tänk om han har en annan adress än @msn eller @hotmail... Då får man inte upp en sådan ruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Tänk om han har en annan adress än @msn eller @hotmail... Då får man inte upp en sådan ruta Men åh, glömde ett "kanske" där. Ontopic nu. Fin timing på screenshotet va? Dyster stämning... Något gladare, eller nåt. Gubben ser lite halv-weird ut bara. http://img491.imageshack.us/img491/1027/cod2sps20051101152924609om.jpg Redigerad 5 november, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Men åh, glömde ett "kanske" där. Ontopic nu. Fin timing på screenshotet va? Grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Grafikkort? Ati Radeon 9800Pro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Kan man inte köra över nätet om man laddar ner? btw, jag e ingen warezdude jag bara undrar... Jo man kan fast det är så på alla spel som jag har det är bara i bland jag kan köra online det gick med all eye seeing fast det suger det programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nån som vet nån server där man kan lira online med buskversionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag kan lira online på alla servrar, men vad tycker alla här om actionm.m? Själv tycker jag attspelet var/är underber/underbart:P:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts