DimpZ Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tack så mycket, vill gärna lira mp =) Du har PM Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Klarade spelet just, jävla bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Nu har jag också skaffat detta spel, fyfan va underbart. Ett klart köp sen. Kul att det flyter på min burk också. Har bara testat lite mp. First kill online för mig: Redigerad 3 november, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nu har jag också skaffat detta spel, fyfan va underbart. Ett klart köp sen. Kul att det flyter på min burk också. Har bara testat lite mp. First kill online för mig: (btw, säg till om någon vill lira någon dag, men jag, uhm, suger, rätt hårt också.) Den där bilden ger mig flashbacks....... I DoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Underbart spel, älskar alla rök effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Spelet är grymmt skönt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 http://img393.imageshack.us/img393/8509/cod2sps20051103180220540wx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 IMORRN SKA JAG SKAFFA DET!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nu har jag också skaffat detta spel, fyfan va underbart. Ett klart köp sen. Kul att det flyter på min burk också. Har bara testat lite mp. First kill online för mig: Tog tysken åt vänster dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tog tysken åt vänster dig ? Ja, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 IMORRN SKA JAG SKAFFA DET!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Installerade det precis.. det är ju helt underbart Speciellt när man är Britt och springer omkring i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 :DSKIT GLAAAD:D jag började ladda ner det igår och fick hem spelet inatt så jag har det nu i happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 :DSKIT GLAAAD:D jag började ladda ner det igår och fick hem spelet inatt så jag har det nu i happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D WAREZ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 :DSKIT GLAAAD:D jag började ladda ner det igår och fick hem spelet inatt så jag har det nu i happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D Men för fan, skippa warezsnacket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kan ej köra via nätet kommer ej imot serverna :'( vad är felet :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kan ej köra via nätet kommer ej imot serverna :'( vad är felet :'( :'( :'( Du skrev ju att du laddat ner det? Är du då förvånad att du inte kan lira på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 :DSKIT GLAAAD:D jag började ladda ner det igår och fick hem spelet inatt så jag har det nu i happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D BOOM! HEADSHOT! Skippa warez snacket. Annars kan du dra. +20% Warning-meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Du skrev ju att du laddat ner det? Är du då förvånad att du inte kan lira på nätet? Jo jag kan men jag får ej up nå servers jag måste ha nån fix för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jo jag kan men jag får ej up nå servers jag måste ha nån fix för det För att du har en olaglig version, KÖP spelet om du vill spela på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts