DimpZ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 ^ Konstigt. det behövde inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur många banor ifrån CoD är med i 2an? Har hört att Carentan ska vara med i alla fall (favoriten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Men du var tvungen att nämna att du hittat spelet i buskarna. Är det någon här som förstår sig på ett skämt kanske ?"Hittat i buskarna" lite ironi är det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur många banor ifrån CoD är med i 2an? Har hört att Carentan ska vara med i alla fall (favoriten ) Nej Carentan är inte med, eller inte så långt som jag har kommit, och jaghar spelat till slutet av Ameriknarnas story.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Carentan är med på multiplayer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Carentan är med på multiplayer! Kanske det. har inte testat multiplayer. Nu har jag klarat hela storyn, ganska kort tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nu har jag klarat hela storyn, ganska kort tycker jag Mjo, men den är jävligt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Mjo, men den är jävligt skoj. Ja, så jävla mycket action hela tiden själv gillade jag hela ryssarnas story och landstigningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur många campaigns kan man spela? och är de långa? finns omaha beach med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag har fått det av en kopis men man måste ha en kod (WINRAR) för att kunna spela det Haha, Winrar är ingen kod haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur många campaigns kan man spela? och är de långa? finns omaha beach med? Ja, omaha beach är med, det är det första uppdraget på Amerikanarnas story. Dom är lite väl för korta, men det är action hela tiden, man har altid med sig teammates som hjälper en.. Ryssarnas story är roligast, där spelar man som "Vasili" precis som i Uniter offensive. Och i Englands story spelar man som "Doyle" precis som i united offensive.. Och i Amerikanarnas kommer jag faktist inte ihåg vad man heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja, omaha beach är med, det är det första uppdraget på Amerikanarnas story. Dom är lite väl för korta, men det är action hela tiden, man har altid med sig teammates som hjälper en.. Ryssarnas story är roligast, där spelar man som "Vasili" precis som i Uniter offensive. Och i Englands story spelar man som "Doyle" precis som i united offensive.. Och i Amerikanarnas kommer jag faktist inte ihåg vad man heter. Man heter väl "Davis" i britternas? Och dessutom är väl det inte Omaha Beach som är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja, omaha beach är med, det är det första uppdraget på Amerikanarnas story. Dom är lite väl för korta, men det är action hela tiden, man har altid med sig teammates som hjälper en.. Ryssarnas story är roligast, där spelar man som "Vasili" precis som i Uniter offensive. Och i Englands story spelar man som "Doyle" precis som i united offensive.. Och i Amerikanarnas kommer jag faktist inte ihåg vad man heter. Nice! Det är väl mest action där man bara ska storma o rensa och inte typ "infiltrera fi:s läger o sabotera" som en jävla kommandosoldat , eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Man heter väl "Davis" i britternas? Och dessutom är väl det inte Omaha Beach som är med? Stor Britanien/England = same shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Stor Britanien/England = same shit Ja? Påpekade bara att han sa att man hette Doyle. Edit: Man heter dock Welsh i en av dem, annars Davis. Redigerad 1 november, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja? Påpekade bara att han sa att man hette Doyle. Edit: Man heter dock Welsh i en av dem, annars Davis. Lol läste fel sry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja, omaha beach är med, det är det första uppdraget på Amerikanarnas story. Dom är lite väl för korta, men det är action hela tiden, man har altid med sig teammates som hjälper en.. Ryssarnas story är roligast, där spelar man som "Vasili" precis som i Uniter offensive. Och i Englands story spelar man som "Doyle" precis som i united offensive.. Och i Amerikanarnas kommer jag faktist inte ihåg vad man heter. Säker på att det är Omaha? Som jag förstod det så var vi på en annan strand och skulle sabba dessa vapen som kunde störa amerikanerna i omaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag kör på ett ATi Radeon 9250, det går snabbt och ganska fin grafik Några bilder ifrån mig: http://img178.imageshack.us/img178/6246/cod2sps20051101195954989tl.jpg http://img178.imageshack.us/img178/5425/cod2sps20051101200014323kb.jpg http://img178.imageshack.us/img178/300/cod2sps20051101200904677fs.jpg http://img178.imageshack.us/img178/2996/cod2sps20051101202509484wj.jpg http://img178.imageshack.us/img178/6751/cod2sps20051101210510017gy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jo det är omaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Säger dom inte att dom är "west of omaha beach" i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts