Didier Sachs Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Här är allt snack om Call of Duty 2. Själv sitter jag och Spelar nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har det släppts eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har det släppts eller? Näe, men alla vi är pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Ja precis vi är ju alla pro. Redigerad 5 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Man behöver inte vara hacker för att kunna tanka ett spel... Reported btw, vänta med en sån här tråd tills spelet har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Själv väntar jag ivrigt tills Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Spelet har släppts i USA , shit jag kanske köpte det därifrån . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Man behöver inte vara hacker för att kunna tanka ett spel... Reported btw, vänta med en sån här tråd tills spelet har släppts. Vem har sagt att jag har tankat det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vem har sagt att jag har tankat det ? Shit, du blir typ rädd och börjar spamma BTW, du har skrivit att du tankat det "som en hacker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Shit, du blir typ rädd och börjar spamma BTW, du har skrivit att du tankat det "som en hacker" Hehe Nej men ärligt, jag har inte tankat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hehe Nej men ärligt, jag har inte tankat det. Riiight, en "kompis" har tankat det och jag har fått det av honom... Jag har "köpt" det från USA Själv har man inte spelet, än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Nån som har fått MP att funka med Das Bush verzione? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jacker, varför det? De får väl snacka så länge dom vill om spelet även fast det inte har släppts, så har det ju varit med massa spel t. ex BF2. Sen var det väl lite onödigt att nämna att du hittat spelet i buskarna (didier sachs), jag lovar, jag blir inte imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Eller hur snacka på bara, det finns en tråd om Godfather o den har inte heller släppts, samma sak med hitman blood money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jacker, varför det? De får väl snacka så länge dom vill om spelet även fast det inte har släppts, så har det ju varit med massa spel t. ex BF2. Sen var det väl lite onödigt att nämna att du hittat spelet i buskarna (didier sachs), jag lovar, jag blir inte imponerad. Jag ville inte imponera dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Eller hur snacka på bara, det finns en tråd om Godfather o den har inte heller släppts, samma sak med hitman blood money Didier Sachs: Consider yourself as reported. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Vaddå: Redigerad 31 oktober, 2005 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hoppas COD2 e bra. Jag e typ COD & COD UO's största fan så jag ska lätt köpa 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hoppas COD2 e bra. Jag e typ COD & COD UO's största fan så jag ska lätt köpa 2an Visst finns det bara cod1 o united offensive? O nu kommer 2an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag ville inte imponera dig . Varför "skryta" om det på ett forum då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts