Frenzy Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ja nu är det såhär att jag börjat vilja lira lite solo... kan knappat lira solon och behöver tips på lätta solon.. Tipsa på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kiss-Detroit Rockcity. har ett ganska lätt solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag hittar på egna solon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Nirvana - Smells Like Teen Spirit. Sum41 - Still Waiting. System Of A Down - Psycho. Dom är 3 skitlätta solon. Santana - Maria Maria. Och denna om du har guitarpro är 2 halvlätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Lynyrd Skynyrd - Free Bird Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Metallica - Nothing Else Matters? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Murderdolls - Love At First Fright (början iaf) Murderdolls - I Love To Say Fuck Murderdolls - 197666 (början iaf) Murderdolls - Motherfucker, I Don't Care (början iaf) Murderdolls - Twist My Sister Murderdolls - White Wedding Wednesday 13 - Haunt Me Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Mr Motherfucker Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Horray For Horrorwood Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - She's A Man Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - We Have To Kill You Now Twisted Sister - We're Not Gonna Take It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Green Day & Sum 41 solon är inte speciellt svåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Punkband osv brukar inte ha svåra solon, Men dom brukar inte heller vara särskilt roliga... R2D2: Kan redan Teen spirit... Det är tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 R2D2: Kan redan Teen spirit... Det är tråkigt.. Ja? Lätta solon är tråkiga. Ett annat skitlätt är green day - when september ends Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Guns N' Roses - Knockin' on heavens door Guns N' Roses - Patience (mycket lätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Green Day & Sum 41 solon är inte speciellt svåra. Nej vad väntar du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Scorpions - Wind of change Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Black Sabbath - Sabbath bloody sabbath. Har enkel musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Lynyrd Skynyrd - Free Bird Lycka till. Det är inte speciellt svårt i med att det är uppdelat på 3 gitarrer. Däremot om man ska spela hela så blir det lite på frästande för det är 3 min långt om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Red Hot Chili Peppers - Californication Ett av de första solona jag lärde mig, lätt och låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Black Sabbath - Sabbath bloody sabbath. Har enkel musik Lärde mig det innan idag, skitlätt.. Beat: Ska testa det nu fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ingen som kan några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Det är inte speciellt svårt i med att det är uppdelat på 3 gitarrer. Däremot om man ska spela hela så blir det lite på frästande för det är 3 min långt om jag inte minns fel. 4 minuter till och med. 3 Doors Down - Life of My Own är ganska enkelt, och förbannat skönt. Redigerad 3 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Introsolona till One och Fade to black är asenkla teen spirit är både tråkigt och enkelt, som ett kinderägg typ. flera i ett edit* Nothing else matters är ju enkelt också Redigerad 3 november, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts