Joey Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag behöver en sajt som kan översätta svenska till spanska. jag vet att det ska finnas en sån sajt.... snälla hjälp mig!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 ja ville också ha en sån för att kunna stöta me en spansk tjej i klassen och hitta en på här men den kanske är fel. kolla annrs på en pc för alla / pc hemma artikel om just ordböcker på IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag vill ha en sajt där man kan skriva in hela meningar... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 tyvärr bara för engelska till/från massa språk men bättre än ingenting här ha du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Jag har ett program som heter Tolken och med det kan man översätta de flesta språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 http://gheos.com/dictionary/ svenska till många språk (spanska tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Jag har ett program som heter Tolken och med det kan man översätta de flesta språk. hur fick du den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 hur fick du den?? jag har ockås haft det och det går att översätta hela meningar men vet inte var jag fick tag i det.....testa google.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 hur fick du den?? Vet inte. Fick av farsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 hur fick du den?? Snälla fixa en lite mindre signatur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Snälla fixa en lite mindre signatur!!! ja den e så stor... oj, blev lite spammigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts