-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Det där är ingen plats jue! Det där är en knappnål som håller upp kartan. Svävaren ligger lite mer ner... Edit: Finger... Plats 2: Area 69, 3 Hangarer, 2 Tanks, 2 Hydras, 1 Cargobob och 1 Barracks OL (Kom inte med på bilden) Redigerad 4 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Sorry för dubbelpost men Plats 3: Lil' Probe inn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Okej, har gett den ett namn. Den andra är nog spöksvävaren om jag har rätt. Edit: Tänk om det där med fontänen eller vad det är I öknen, tänk om den sprutar blond, som rykterna säger. Ska leta jag med! Inte exakt där ligger ju spöksvävaren, ligger mer på höger sida om Bayside Marina, vid stranden ungefär. Och dte är ingen fontän utan en gejser mer också känd som 'Regular Tom'. Och den sprutar inte blond eller blod eller vad nu har skrivit. Härligt -NightHawk-, fortsätt leta upp prickarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Sorry för dubbelpost men Plats 3: Lil' Probe inn Ber också om ursäkt för dubbelpost men det skulle se så rörigt ut om jag skrev i inlägget innan. Men pricken längst upp till höger är ju KACC Military Fuels. Du vet militäranläggningen där man gör uppdraget Up Up and Away. Redigerad 4 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ber också om ursäkt för dubbelpost men det skulle se så rörigt ut om jag skrev i inlägget innan. Men pricken längst upp till höger är ju KACC Military Fuels. Du vet militäranläggningen där man gör uppdraget Up Up and Away. Nä, det är en knappnål som ska hålla kartan uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nä, det är en knappnål som ska hålla kartan uppe! Ja men det är det ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Sågvärket. Redigerad 4 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Nä, det är en knappnål som ska hålla kartan uppe! Precis Sista för det här tillfället, kanske gör resten senare på kvällen. Plats 4: Motionsmänniskor spawnas upp, löpare, mountainbikes och campare. Redigerad 4 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Markerade snabbt dom olika sakerna. HOWHOW kan få äran att lägga in allt på en riktigt fin, karta, och göra det mer noggrant. Edit: Stavfel. Edit igen: Tråden har snart haft 2 000 besökare. Redigerad 4 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Iofs finns det inget som beviser eller bekräftar Leatherface falsk. När R* pratade om myterna bekräftade dem att Bigfoot, UFO'n, sjömonster mm var falska. Men dem sa aldrig nåt om Leatherface... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Manhunt och Vice city gubbar i Zero´s affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Kan det vara något mönster som finns på andra ställen i spelet också kanske?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Då fortsätter jag jakten Plats 5: Jag undersökte kartan noggrant och det visade sig att plats 5 inte var sågverket... Plats 5 är farmen... Redigerad 5 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Sorry för dubbelpost... Plats 6: Inget som var så speciellt, en fabrik med ovanliga bilar... (Patriot, Willard och Forklift) Redigerad 5 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Min första trippelpost förlåt för den Plats 7 (den sista): Inget som var så speciellt, men om man tittar över floden kan man se berg som liknar två kvinnliga *HOST*. Det andra som var här är en polisstjärna... *SPOILER* Kartan kanske inte var gjord för mystiska saker... 1. Den kanske var gjord för att visa på vilka platser där man kan se snusk... . . Plats 1 = Manligt könsorgan . . Plats 5 = Silosen liknar dildos... . . Plats 6 = Kullarna liknar en rumpa . . Plats 7 = Kvinnliga bröst... 2. Den kanske var gjord för att visa polisstjärnor, på . . Plats 5 och . . Plats 7 var det polistjärnor just där jag tog bilderna... 3. Den kanske var gjord för att visa vissa uppdrag? . . Plats 1 = Här hämtar man Kent och Maccer . . Plats 2 = Här under jorden hämtar man jetpacken (Black Project) . . Plats 4 = Ligger nära bikeschool . . Plats 5 = Här kör man några race... Bild på Plats 7: Redigerad 5 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Borde inte R* få reda på hur mycket vi svenska gtaspelare gör för att lösa mysterierna. Som kanske inte äns är rätt. Spännande det där med kartan. Kolla. Det är ju nästan 3 i rad på ett ställe. Och sen en annan som sticker ut. Bildar nästan en triangel. Som om "här ska ni anfalla" eller iaf en "här" utmärking åt de små varelserna i de f.o. Edit: PNär jag sökte plats 5 så kom jag till precis vid kanten uppe på berget. Brevid träden. Tänk dig att vara där en natt. Med träd. Och ett stort stup framför sig och så kommer ett ufo. Käns lite mystisk dedn platsen Redigerad 5 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ni tar snart Fuska.Se priset för Mytomaner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ni tar snart Fuska.Se priset för Mytomaner! Var har de ljugit? De spekulerar ju bara i vad de där prickarna kan betyda, jag tycker de har kommit med rätt bra teorier. Fortsätt såhär killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ni tar snart Fuska.Se priset för Mytomaner! Tyst ditt glin och gå och sug på en napp.. Eller något sånt. Jag är tillbaka förresten, ska snart uppdatera. Dyrka mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Var har de ljugit? De spekulerar ju bara i vad de där prickarna kan betyda, jag tycker de har kommit med rätt bra teorier. Fortsätt såhär killar Ja, Ska jag kalla dom för prickarna-på-kartan-inne-på-lil'-probes-inn-omaner då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts