GTApimpfoolife Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jamen hur skriver man då? Jizzies? Vadå skriver då? Jizzy heter uppdraget du tappade namnet på. Ska man skirva någonting annat, jag fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vadå skriver då? Jizzy heter uppdraget du tappade namnet på. Ska man skirva någonting annat, jag fattar inte? Nej det första uppdraget man gör för Jizzy heter Jizzy. Det ja inte kommer ihåg namnet på heter Desert nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nej det första uppdraget man gör för Jizzy heter Jizzy. Det ja inte kommer ihåg namnet på heter Desert nånting. Jaha Interdiction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det är såhär att jag har formaterat om datorn och nu är allting borta plus att jag måste lämna in datorn för att den ska börja fungera ordentligt igen, så om ni håller tråden uppe så kommer jag att uppdatera efter det. Ledsen, men det är inget jag kan göra åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det är såhär att jag har formaterat om datorn och nu är allting borta plus att jag måste lämna in datorn för att den ska börja fungera ordentligt igen, så om ni håller tråden uppe så kommer jag att uppdatera efter det. Ledsen, men det är inget jag kan göra åt det. Nej, det är inget som du kan göra något åt. Vi får helt enkelt hålla tråden uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Spam spam hålla uppe tada. Nej då. Seriöst. Finns det inge fler påskägg/myter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ja har alltid funderat på om man ser nått tufft om man har mörker glasögonen på å går runt i skogen. Ja har kollat vid sågverket men såg inget spec. men de va ganska kusligt, satt nämligen i mörkt rum å öppet fönster när de regna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Kartan som finns I ufo baren och Toreno's ranch har jag alltid undrat vad den står för. Kan väl inte vara spökbilarna? finns inte så många vad jag vet. Redigerad 4 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kartan som finns I ufo baren och Toreno's ranch har jag alltid undrat vad den står för. Kan väl inte vara spökbilarna? finns inte så många vad jag vet. Ganska uppenbart.. Eller? *SPOILER* Simmande korvbröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kartan som finns I ufo baren och Toreno's ranch har jag alltid undrat vad den står för. Kan väl inte vara spökbilarna? finns inte så många vad jag vet. Jag kan söka upp allt som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ganska uppenbart.. Eller? *SPOILER* Simmande korvbröd. Vet inte. Vet inte om spökbilar flyter, eller om det är någon båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vet inte. Vet inte om spökbilar flyter, eller om det är någon båt. UFO'n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Jag skulle ta en promenad upp för berget vid Bayside Marina och titta på utsikten. Redigerad 4 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) UFO'n? Men ufon som är bekräftat falskt. Spökbilar flyter I allafall inte. Måste titta upp det här. : ädit: dobbel inläägg Redigerad 4 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag skulle ta en promenad upp för berget vid Bayside Marina och titta på utsikten. Du har väl kommit underfund med att San Andreas nationalrätt är ärtsoppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Du har väl kommit underfund med att San Andreas nationalrätt är ärtsoppa? Haha, ja! Det här kanske är vanligt men jag gick in I cowboy gubben sen skrek han nåt med ''*** the nations**'' Hörde inte, sedan slog började han bråka med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vet inte. Vet inte om spökbilar flyter, eller om det är någon båt. Neej! De där i hörnet är inga ställen, de håller bara upp kartan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Du har väl kommit underfund med att San Andreas nationalrätt är ärtsoppa? HAHAHAHAHAH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Okej, jag har utforskat plats 1 och där var den inget märkligt förutom ett *HOST*-liknande berg... Redigerad 4 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Okej, jag har utforskat plats 1 och där var den inget märkligt förutom ett *HOST*-liknande berg... Okej, har gett den ett namn. Den andra är nog spöksvävaren om jag har rätt. Edit: Tänk om det där med fontänen eller vad det är I öknen, tänk om den sprutar blond, som rykterna säger. Ska leta jag med! Redigerad 4 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts