Vice. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 HOWHOW, Vad har du för belägg för att det där med det brinnande huset verkligen är sant!? Låte underligt att R* skulle lägga in nått sånt. Säker nån som slängt en molotov cocktail och börjat brinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 HOWHOW, Vad har du för belägg för att det där med det brinnande huset verkligen är sant!? Låte underligt att R* skulle lägga in nått sånt. Säker nån som slängt en molotov cocktail och börjat brinna! Eftersom det har hänt för så pass många så blir jag ju nästan tvungen att lita på det. No homie luv for me Vice.? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Ja, varför skulle jag inte? Det har jag gjort för längesen. Den står på din flygplats, fast utan saken som lyfter bilar. Går inte att få tag på en sån med magnet. Så tråkigt Men ändra till sabboterad fallskärm. Ser konstigt ut med bara fallskärm den väcklas inte ut det är en bugg men det händer Redigerad 1 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Eftersom det har hänt för så pass många så blir jag ju nästan tvungen att lita på det. No homie luv for me Vice.? :'( Jodå, du kanske har rätt. Jag har inte hört det från så många bara... Fast jag har ju inte heller pratat med så många om Sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) ... Och HowHow tomten dom har inte alls motorn på. Det är en som står still och spwanas på samma ställe och en som spwanas och rullar men det stannar på exakt samma ställe. Det var jag som sade att den är på... Och det är den ibland. Igår skulle jag ta en bild på det men det hände bara en gång att lysena var på och att den brummade, men jag hann inte ta bild Vissa här har kanske inte förståt sig på det här med spökbilar, men rör den på sig? Annars är det väl som vilken vanlig trasig bil som helst. Spökbilarna kanske inte är spökbilar, men de är lite mystiska, Playback FM är alltid på när man sätter sig i dem och att de inte går att fixa i Pay n' Spray Redigerad 1 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) HOWHOW, Vad har du för belägg för att det där med det brinnande huset verkligen är sant!? Låte underligt att R* skulle lägga in nått sånt. Säker nån som slängt en molotov cocktail och börjat brinna! Jag har själv prövat. Edit: 1: I spökbilarna är alltid playback FM på. 2: Dom går inte att laga. 3: Motorn är på Redigerad 1 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lite lemmings-bevis : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lite lemmings-bevis : Nu har vi I princip allt här. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...=40#entry590657 Titta längst ner på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Nu har vi I princip allt här. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...=40#entry590657 Titta längst ner på sidan. Kan du inte be HURHUR att editera till din lista, fast en annan grupp t.ex. Myter: Bigfoot - Falskt Blabla Påskägg: Max Payne bild - Sant bild av Peskele Blabla BTW: Ett annat påskägg, Vice City-kartor i soptunnan Redigerad 1 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Kan du inte be HURHUR att editera till din lista, fast en annan grupp t.ex. Myter: Bigfoot - Falskt Blabla Påskägg: Max Payne bild - Sant bild av Peskele Blabla BTW: Ett annat påskägg, Vice City-kartor i soptunnan Om någon säger till Azore att ändra titeln till påskägg och myter så lägger jag till det. Jag orkar inte säga till honom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Om någon säger till Azore att ändra titeln till påskägg och myter så lägger jag till det. Jag orkar inte säga till honom själv. Varför kan du inte editera till det nu så slipper du göra det sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Om någon säger till Azore att ändra titeln till påskägg och myter så lägger jag till det. Jag orkar inte säga till honom själv. Jag har sagt till han att ändra den till ''Myter & påskägg''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Häftigt , var ett tag sedan jag var inne på gtasajtens forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Häftigt , var ett tag sedan jag var inne på gtasajtens forum. Dig känner jag inte igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Dig känner jag inte igen! Hehe , senast jag var inne så fanns inte ens medlem 10 138. Om det nu är det jag tror det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Wow jäklar vad många. Jag joinade vid jul förra året. Och jag är ca member 5 200 Och Cyprez joinade i augusti i år och är member 10 128. Tänk om vi på bara ett år fått 5 000 nya members. Aja verkar inte som om så många av dom är aktiv iaf. [Ontopic]... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag har sagt till han att ändra den till ''Myter & påskägg''. Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Done Puss... Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Spökbilarna kanske inte är spökbilar, men de är lite mystiska, Playback FM är alltid på när man sätter sig i dem och att de inte går att fixa i Pay n' Spray Satt mig i en "spökbil" vid vattnet nära Montgomery idag i så fall. Den var iaf trasig och kunde inte göras om i Pay N' Spray och KRose var på. Men i så fall är det så att alla trasiga bilar som inte går att göras om på Pay N' Spray är spökbilar, men varför säger då vissa att spökbilarna bara är det för att de åker av sig själv (jag menar de i Back O Beyond). Jävligt snurrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vet inte om detta är ett påskägg... Men man ser ju en som får ett blow-job () av en drogad ho på något uppdrag i början (tror dt är cleaning out the hood) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts