-NightHawk- Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag har sett true crime-skylten, jag åker dit och tar foto... Vänta en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 NÅN som vill hjälpa till? Människor som tar självmord från tak: <- BEVIS & BILD SAKNAS Nära Emerald Isle, och Cluckin' Bell. Bilder på Tommy Vercetti ska finnas på Rosie's kontor I L.V. <- BEVIS & BILD SAKNAS True Crime : Streets of LA grejs: Far till Unity Station, och gå in I tunneln. <- BEVIS & BILD SAKNAS Manhunt 'Kort' Finns på en hylla I Zeros RC Shop. BEVIS & BILD SAKNAS Max Payne bild. <- BEVIS & BILD SAKNAS Kommer inte ihåg vad stället hete, det är I allafall nära där man snor en en tankbil med Catalina. Edit: Dubbel inlägg. Men ta det i någon annan tråd, det här är bara myter. Ok? Du kan ju skapa en egen tråd så kommer säkert fler personer se det dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Om man tänker så är det ju ingen idé att ha någon pinnad tråd, eller hur? Men titta på hur många nya topics som startat om tex "Vart finns alla tags?" osv, de har inte kollat i de pinnade först (finns en förstklassig tråd om tags och allt sådant där, om nu någon hade missat det), förstår inte hur de kan missa det så totalt. Så hmm, visst, det borda vara pinnad, men då borde alla nya lära sig kolla de pinnade först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Men ta det i någon annan tråd, det här är bara myter. Ok? Du kan ju skapa en egen tråd så kommer säkert fler personer se det dessutom. Första saken var ju myt sann. Men dom andra är väll endast påskägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Men ta det i någon annan tråd, det här är bara myter. Ok? Du kan ju skapa en egen tråd så kommer säkert fler personer se det dessutom. Varför inte låta folk här få bevis för allt? Tycker att det är dags snart. Sen får HOWHOW editera sitt första inlägg med bekräftade saker. Är inte det en bra ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Här kommer den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Här kommer den: Bra, då har vi ett bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Varför inte låta folk här få bevis för allt? Tycker att det är dags snart. Sen får HOWHOW editera sitt första inlägg med bekräftade saker. Är inte det en bra ide? Jo visst, vi gör väl så då. Men kan någon av er vara gullig och säga åt Azore att ändra titeln då? Jag orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Max Payne skylten finns vid Bensinmacken man rånar med Catalina på glaset står det Max Payne Bulletproof glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Max Payne skylten finns vid Bensinmacken man rånar med Catalina på glaset står det Max Payne Bulletproof glass. Kan du fixa bild? Då kan vi stämpla den som Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kan du fixa bild? Då kan vi stämpla den som Sant. Hade en innan men tog bort den tror ja ska kolla runt i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Gäller tråden fortfarande om myter? Här är den andra spökbilen som HOWHOW inte trodde på : Redigerad 31 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hade en innan men tog bort den tror ja ska kolla runt i datorn. Okej, hoppas du hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Okej, hoppas du hittar den. Sorry den är väck men ja kan ta en ny i natt när ja reparerat mitt Sa efter ett misslyckat mo®dförsök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Gäller tråden fortfarande om myter? Här är den andra spökbilen som HOWHOW inte trodde på : Japp. Men är inte det där vid "hästskorna"? Jag vägrar ha fel! Såg att det inte var en glendale nu, tänkte fel.. Hade inte sett det förr, bra gjort. Redigerad 31 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Japp. Men är inte det där vid "hästskorna"? Jag vägrar ha fel! Såg att det inte var en glendale nu, tänkte fel.. Hade inte sett det förr, bra gjort. Tack Ska du editera till att det är sant att det finns andra spökbilar än glendales? Karta finns på sidan 3 om man vill veta var den finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är detta påskägg myt eller bara en bugg? Jo ibland när man får ett plan och hoppar ut och tänker använda fallskärmen. Så finns det ingen. Det ser ut som om den vecklas ut men det gör den inte och man dör Så är detta en bugg eller en myt/påskägg? Aja händer rätt ofta för mig är irriterande så från och med nu kallar jag det myt/påskägg och att det finns använda/sabboterade fallskärmar i vissa flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Kan du fixa bild? Då kan vi stämpla den som Sant. Jag har en, har alla mina bilder kvar ifrån san andreas, sen en liten rättelse det står Max Pane och inte Max Payne men man förstår ju vem dem syftar på Max Pane En tydligare bild på True Crime skämtet Redigerad 31 oktober, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är detta påskägg myt eller bara en bugg? Jo ibland när man får ett plan och hoppar ut och tänker använda fallskärmen. Så finns det ingen. Det ser ut som om den vecklas ut men det gör den inte och man dör Så är detta en bugg eller en myt/påskägg? Aja händer rätt ofta för mig är irriterande så från och med nu kallar jag det myt/påskägg och att det finns använda/sabboterade fallskärmar i vissa flygplan Har ochså hänt mig. Eller, jag KUNDE inte veckla ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Har ochså hänt mig. Eller, jag KUNDE inte veckla ut den. Aja sak samma sabbotage som sabbotage. Skriv det nu Howhow tomten Jävla skitungar som går och sabboterar sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts