SiXxe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Ni har glömt ett påskägg som jag tror jag var först med att upptäcka här på forumet (i alla fall med att skriva ut på forumet...) *stolt* På ett av gymmen, tror det är det i San Fierro (eller alla tre?) så finns det lite klotter på en vägg... Mitt bland allt klotter så står det "Love Fist" inristat med stora bokstäver (ni vet, hårdrocksbandet som medverkade på några uppdrag i VC!) Skriv dit det, vetja! (:!!! Finns även en bild på detta i min tråd där jag först skrev det! Det har väl tagits upp tidigare? Har för mig det i alla fall. Och det var länge sen jag upptäckte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FreddyKrueger Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Har kollat upp det där med den lilla flickan, eller vad det är nu är, och jag har inte sett någonting. Men det är faktiskt inte helt omöjligt att det är riktigt. Tänk er, Rockstar har kanske lagt in något i spelet så att det säljer bättre. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Har kollat upp det där med den lilla flickan, eller vad det är nu är, och jag har inte sett någonting. Men det är faktiskt inte helt omöjligt att det är riktigt. Tänk er, Rockstar har kanske lagt in något i spelet så att det säljer bättre. (:!!! Dom har ju lagt in en massa grejer, tex liksäckarna? Och det med den lilla flickan är falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Förresten, kom på en sak. Visst vet alla att det egentligen var tänkt att det skulle finnas en tatueringsshop I San Fierro? Man kan få dessa tatueringar om man tar sig ner I Bluehell. Kommer inte ihåg vad man gjorde sen men har det nog dokumenterat I min GTA SA map på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 sluta snacka om den lilla flickan,jag blir illa tillmods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Förresten, kom på en sak. Visst vet alla att det egentligen var tänkt att det skulle finnas en tatueringsshop I San Fierro? Man kan få dessa tatueringar om man tar sig ner I Bluehell. Kommer inte ihåg vad man gjorde sen men har det nog dokumenterat I min GTA SA map på datorn. Det finns en tatueringsshop i PC versionen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mayani Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Hur fasiken gör man så att man kan se kartan? http://files.upl.silentwhisper.net/upload2...W-Gtasajten.jpg det går ju inte:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Hur fasiken gör man så att man kan se kartan? http://files.upl.silentwhisper.net/upload2...W-Gtasajten.jpg det går ju inte:( Sidan som den låg på blev hackad, och jag antar att den aldrig kommer komma upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mayani Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Sidan som den låg på blev hackad, och jag antar att den aldrig kommer komma upp igen. Kan du ge mig en annan länk till det där? om du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Kan du ge mig en annan länk till det där? om du har? Jag hade faktiskt kvar den bilden på datorn, såg jag nu Håll till godo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 (redigerad) kom på en glömd easteregg gravstenarna som lyser på natten i palmino creek och vice city kartor i soptunnan i angel pine. och huvudlösa poliser bugg eller easteregg ? http://www.speedyshare.com/256971498.html Redigerad 23 maj, 2007 av Piper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LinkinPark Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Huset som tänder på folk, det är sant. Har själv prövat. Edit: VAD heter det här? Konstigt ljus? Sant, har själv tagit bilden. ja har också sett något liknande... men sen slutade det och där kom en helikopter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 kom på en glömd easteregg gravstenarna som lyser på natten i palmino creek och vice city kartor i soptunnan i angel pine. och huvudlösa poliser bugg eller easteregg ? http://www.speedyshare.com/256971498.html Har varit med om det själv. en bugg.. satt på en barack flak (med en millitär förare) och sköt på massor av bilar bakom. Och en del FBI bilar fortsatte köra efter mig utan poliser eller med döda poliser i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Har varit med om det själv. en bugg.. satt på en barack flak (med en millitär förare) och sköt på massor av bilar bakom. Och en del FBI bilar fortsatte köra efter mig utan poliser eller med döda poliser i... aa jag anade de men rätt så söt bugg iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 aa jag anade de men rätt så söt bugg iaf haha, jo. Rolig är den. Speciellt när dom inte hoppar ut ur bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 haha vartt jävligt paff när dom körde efter när jag hade skjutit huvet av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Var finns spökdimman 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Hur vet ni att det inte finns zombies i källaren till zombotech? Har ni varit i källaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Hur vet ni att det inte finns zombies i källaren till zombotech? Har ni varit i källaren? Har du varit i källaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Har du varit i källaren? Jamen alltså alla säger ju att där inte finns något så jag menar alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts