Alle090 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) At the end of it sits an old rusty wheelchair made out of wood and some sort of skin. On of the wheelchairs side it reads "Here...2:00". Någon.. Kan någon titta om det stämmer? Kan kolla.. editerar med svar.. EDIT: inte vad jag såg. kollade lite runt stolen. Det var väl rätt rullstol? Redigerad 9 november, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag undrar bara finns det HAJAR? Lägg inte upp bilder, får typ rysningar av hajar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag undrar bara finns det HAJAR? Lägg inte upp bilder, får typ rysningar av hajar. Hehe, Tror det finns hajar. Fanns i alla fall i Gta:VC... Så troligtvis. Kan lägga upp en bild om du vill OFFTOPIC: Fick en önskan nyss till nästa GTA.... Att pedsen simmar runt och solar, äter glass.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Lägg inte upp en bild, snälla kommer sluta spela då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Lägg inte upp en bild, snälla kommer sluta spela då!! Jag skämtade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Men finns det hajar? Många säger att det finns sjö-monster också :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Men finns det hajar? Många säger att det finns sjö-monster också :'( Tror det. Jag menar det fanns i Gta Vc. Och i Gta Sa så skulle (Jag) säga att det skulle vara troligare med hajar. Men skö monster tror jag inte. Men annars kan du be nån att kolla.. Bara en fråga. Varför så nyfiken? Redigerad 10 november, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Deta videon visar cjs mamma vågade inte se hela kan ni sen beräta vad som händer plzz :'( http://www.youtube.com/watch?v=J1AZkFIGM2A&NR Ser verkligen ut som en bugg, tror inte rockstar skulle göra "spöken" till ett spel så man måste spela upp det i slowmotion för att se vad det är! Hehe, Tror det finns hajar. Fanns i alla fall i Gta:VC... Så troligtvis. Kan lägga upp en bild om du vill OFFTOPIC: Fick en önskan nyss till nästa GTA.... Att pedsen simmar runt och solar, äter glass.!!! I VCS simmar pedsen! Redigerad 10 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Hehe, har kollat igenom alla påskäggsom ni har skrivit ner. Men hajar sågjag inte Får kolla igenom nogare antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ser verkligen ut som en bugg, tror inte rockstar skulle göra "spöken" till ett spel så man måste spela upp det i slowmotion för att se vad det är! I VCS simmar pedsen! OOooooohhhh!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Tror det. Jag menar det fanns i Gta Vc. Och i Gta Sa så skulle (Jag) säga att det skulle vara troligare med hajar. Men skö monster tror jag inte. Men annars kan du be nån att kolla.. Bara en fråga. Varför så nyfiken? För om det finns vill jag va för-varnad så jag slipper se dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 http://img138.imageshack.us/img138/7430/sharkuj3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 För om det finns vill jag va för-varnad så jag slipper se dom. KOLLA INTE NU VA CYPREZ LA UT!!! http://img138.imageshack.us/img138/7430/sharkuj3.jpg Wow.. Bjässe. Dags att åka ut och fiska då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vad betydde nu El Castillo Del Diablo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 KOLLA INTE NU VA CYPREZ LA UT!!! Wow.. Bjässe. Dags att åka ut och fiska då.. Ahhh......Va fan hittade du den!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vad betydde nu El Castillo Del Diablo? Om man översätter från ren spanska blir det typ "Djävulens borg." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Om man översätter från ren spanska blir det typ "Djävulens borg." Hehe, okej. Håller på att göra en lite ''guide'' för kul läsning om myter för nybörjare på San Andreas. Tanken är väl att dom ska få syselsätta sig. Lägger inte ut kartor om vart det är eller något sådant. Just for fun.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Ahhh......Va fan hittade du den!!? Det var Cyprez som la upp den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sparky Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Finns bigfoot? http://www.youtube.com/watch?v=Kwu2WVRTv1E...;watch_response Eller är detta en mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Finns bigfoot? http://www.youtube.com/watch?v=Kwu2WVRTv1E...;watch_response Eller är detta en mod? 2 saker. 1.Nej han finns inte. R* har redan sagt att dom aldrig har lagt in honom. Och många har ju sökt igenom Gta Sa filerna och aldrig hittat nåt. 2. Såg detta.. bigfoot2448 (1 week ago) its a 2 player mini game and the 2nd player is possibly a cop cause he got a star ' Säkert en mod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts