Piper Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Men det finns ju spökbilar lite här och där är det nåt specielt med dom eller? har sett några i öknen också? och huset som tänder på en funkar inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Alldeles nyss såg jag ett ufo liknade föremåls som åkte förbi mig snabbt, jag han tyvärr inte ta screen men här är en liknelse: Någon som vet vad det kan vara? Den åkte framifrån och bakåt. Redigerad 22 juli, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Alldeles nyss såg jag ett ufo liknade föremåls som åkte förbi mig snabbt, jag han tyvärr inte ta screen men här är en liknelse: Någon som vet vad det kan vara? Den åkte framifrån och bakåt. Ser typ inget på fotot.. Men det vfar väl antagligen ett annat flygplan... Det finns inga UFO i Gta sa som inte man moddar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ser typ inget på fotot.. Men det vfar väl antagligen ett annat flygplan... Det finns inga UFO i Gta sa som inte man moddar.. Så du ser inte den svarta bollen som vår kära eliizar gjort i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Så du ser inte den svarta bollen som vår kära eliizar gjort i paint Nu ser jag.. Var typo tvungen att höja ljuset till 100%.. Aja.. Fejkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Men fan! Ja det är klart det är FEJKAT när jag har gjort en LIKNELSE. Det var ungefär så det såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Men fan! Ja det är klart det är FEJKAT när jag har gjort en LIKNELSE. Det var ungefär så det såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Men fan! Ja det är klart det är FEJKAT när jag har gjort en LIKNELSE. Det var ungefär så det såg ut. Ja, jag skrev ju fejkat... Trodde du att jag frågade eller??? Lol.. Men om du nu såg en stor svart boll med fart sträck efter så skriv det med då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ja, jag skrev ju fejkat... Det är inte fejk. Bilden han gjorde var bara att förklara. Så du kan ju inte kalla det fejk. Fejk är om han gör sådär och säger sen att det är just det han såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Det är inte fejk. Bilden han gjorde var bara att förklara. Så du kan ju inte kalla det fejk. Fejk är om han gör sådär och säger sen att det är just det han såg. Inte du me.. Kom igen.. Det var ju inte en riktig bild på det "Fenoment".. Och om han säger sanning eller ej vet ju ingen av oss... Nu tycker jag att vi släpper det och fösöker att lista ut vad det nu va han såg i så fall... Hur man nu gör de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Inte du me.. Det var ju inte en riktig bild på det "Fenoment".. Och det har han aldrig sagt att det är heller. Redigerad 23 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Alla förstod att han inte var seriös. Slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag tror att det var något som hade fastnat i luften, nån trädkrona långt uppe som fan eller nått sånt. Kan knappas vara ett ufo som i "UFO" men det var lite skumt, vad tror ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Hej hej. Tyckte det va dags att dra upp den gamla tråden igen Men det var så att när jag och min kompis spelade sa för nån dag sen så åkte vi upp till sågverket för att skrämma upp oss lite. Vi var där en hel natt och när kl va typ 04.00 så hörde vi typ ett morrande. Å sen efter det vibrerade dosan ?! Det åskade inte. Och det är absolut inget fel på dosan. Jag spelade på xbox då. Så ja undrar om det är någon annan som vart me om detta ? Det kan inte varit inbillning eftersom båda hörde det. Redigerad 19 augusti, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Vart ligger det där zombielabbet då i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 I San fierro. Hitta en karta så kan jag ringa in de Men ingen som har svar på mitt inlägg längre upp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hej hej. Tyckte det va dags att dra upp den gamla tråden igen Men det var så att när jag och min kompis spelade sa för nån dag sen så åkte vi upp till sågverket för att skrämma upp oss lite. Vi var där en hel natt och när kl va typ 04.00 så hörde vi typ ett morrande. Å sen efter det vibrerade dosan ?! Det åskade inte. Och det är absolut inget fel på dosan. Jag spelade på xbox då. Så ja undrar om det är någon annan som vart me om detta ? Det kan inte varit inbillning eftersom båda hörde det. Helt säker på att det inte var åska? Låter exakt som åska, speciellt eftersom kontrollen skakade. Kan ha varit ett flygplan eller en bil som kraschade också, antagligen svaret på frågan. Vart ligger det där zombielabbet då i spelet Kolla på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Helt säker på att det inte var åska? Låter exakt som åska, speciellt eftersom kontrollen skakade. Kan ha varit ett flygplan eller en bil som kraschade också, antagligen svaret på frågan. Ja kanske kan har varit ett flygplan. Men det hade slutat åska förlänge sen då. De hade åskat innan men de varken regnade eller åskade när jag hörde det. Men det är väl som du säger att det var ett flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) hörde en skum sak en vanlig person sa i can hear the aliens on my car radio nån annan som hört det? Redigerad 23 augusti, 2006 av Piper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 hörde en skum sak en vanlig person sa i can hear the aliens on my car radio nån annan som hört det? Nej. Var det den där cowboygubben på Lil probe inn eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts