Reve Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Bugg? Nej men han använder nog en trainer för att göra bilen All Proof och det är känt att man då inte kan plocak upp nån. Varför vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Nej men han använder nog en trainer för att göra bilen All Proof och det är känt att man då inte kan plocak upp nån. Varför vet jag inte. Nope. Har det på Xbox. Iaf. Kollade upp mot himlen och det fanns inga andra stjärnor annat än 8 stycken som var relativt nära varandra och bildade denna konstilation: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ok. Ingen som har länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Länk till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Kravallerna i L.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Nope. Har det på Xbox. Iaf. Kollade upp mot himlen och det fanns inga andra stjärnor annat än 8 stycken som var relativt nära varandra och bildade denna konstilation: Det har folk redan tagit upp. Länk till min post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Huset som tänder eld på en verkar ju läskigt!Nu har ni skrämt upp mig!Jag kommer ju inte våga spela Gta Sa nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 När man gör ett uppdrag I San Fierro säger Jethro och Dwayne något om att dom jobbade i ett båthus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 När man gör ett uppdrag I San Fierro säger Jethro och Dwayne något om att dom jobbade i ett båthus. Mm det är ju dom som ligger och röker på i båten när man köper Boatyard på Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Man börjar brinna ja. Vissa personer har bla. brunnit tills dom dog. Vissa har börjat brinna, sen slocknat efter ett tag, sen börjat brinna igen. Oftast är det bara en sak man kan göra då det händer så där, och det är att springa fort som fan bort från ''Zonen''. Jag sprang ca 20-25 meter därifrån. Tyvärr fick ''Helvetets Hus'' endå tag på mig, och jag började brinna. Jag hade gjort massa saker innan så slog inte in livfusket.. Var bara att *lådda om. Ska nog fara ditt igen någon gång, dock ska jag springa som satan då jag börjar brinna. Varför laddade du om när du dog da? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Det där huset som antänder folk tror jag inte på, jag har vart där miljoner gånger och inte fan har jag börjat brinna. Jag har gjort att möjligt, skjutit poliser, bombat här och där, krockat i folk med bilar osv. men inget händer. Har gjort allt möjligt. Men nepp sa Jepp, nejdu sa Rejdu, icke sa Nicke som också sade nej och hej, nejdå och hejdå. Edit: Finns inte ens bildbevis på det... Redigerad 22 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alex_1988 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Hallo eller tänkte höra om det spelar någon roll om man spelar på pc eller ps2 eller xbox?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alex_1988 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Hallo igen jag kollar upp lite sakar såg den självmord fott gubben... skulle se efter det starka ljusskenat men såg en till spök bil..... har bil kolla på den blå punkten.. där hitta jag en vit pikup.. sönder slagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Dom har redan markerat ut den och allt så det var ingen nyhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Ey det har säkert vart uppe förut men kan nnån visa vart "Helvetes Hus" finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ey det har säkert vart uppe förut men kan nnån visa vart "Helvetes Hus" finns? Verkar som det bara var påhitt trots allt, buhu, trodde ni inte skulle ljuga in denna topicen. Den är ju trots allt till för att se vad som är sant och vad som är falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Verkar som det bara var påhitt trots allt, buhu, trodde ni inte skulle ljuga in denna topicen. Den är ju trots allt till för att se vad som är sant och vad som är falskt. Det har hänt mig men inte just vid det huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
timkev78 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Leatherface finns! Vi lovar...Vi har bevis. Sök på google.Tryck på bilder och skriv in leatherface-gta. Det kommer upp 3 bilder.Tryck på nån av dom.Vänta tills sida där under har laddat klart så kommer bilderna upp. Tryck på den längst ner så blir den förstorad. DÄR ÄR BEVISET! Vet ej om de e falskt men leather face ser så äkta ut så det är svårt att tro att det e fejk./// Timmy o Kevin P.S Svara gärna vad ni tror D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Leatherface finns! Vi lovar...Vi har bevis. Sök på google.Tryck på bilder och skriv in leatherface-gta. Det kommer upp 3 bilder.Tryck på nån av dom.Vänta tills sida där under har laddat klart så kommer bilderna upp. Tryck på den längst ner så blir den förstorad. DÄR ÄR BEVISET! Vet ej om de e falskt men leather face ser så äkta ut så det är svårt att tro att det e fejk./// Timmy o Kevin P.S Svara gärna vad ni tror D.S HAHAHA!!! så dålit fakeat (stavning?) så att de inte e sant! Ser du inte att det e CJ me hockey masken, o den där gängmedlemmen kan man bli på multiplayer! haha aa.. fy fan EDIT: här e länken till bilden http://images.google.fi/imgres?imgurl=http...GLG:sv%26sa%3DN Redigerad 24 juni, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
timkev78 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Aa fan vi la inte märke tillde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts