Joe Dirt Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Här är en bild på när poliserna slår civila! Lite sjukt!!!!! Hatar dom där poliserna! http://img322.imageshack.us/img322/5403/gallery408ke.jpg Redigerad 12 juni, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 I garaget i LS vah? Tror det är någon slags påminnelse om något uppror i Los angeles. Någon som kan mer än mig om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 I garaget i LS vah? Tror det är någon slags påminnelse om något uppror i Los angeles. Någon som kan mer än mig om detta? Stämmer.. Precis som I San Andreas (I Los Santos) så blev det uppror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Här är en bild på när poliserna slår civila! Lite sjukt!!!!! Hatar dom där poliserna! http://img322.imageshack.us/img322/5403/gallery408ke.jpg I garaget i LS vah? Tror det är någon slags påminnelse om något uppror i Los angeles. Någon som kan mer än mig om detta? Stämmer.. Precis som I San Andreas (I Los Santos) så blev det uppror. Och vaddå?? Menar ni att Polisen i LA också behandlade människor som skit och misshandlade dom?? Eller?? Redigerad 13 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Jag vet inte vad dom snackar om men jag vet att det bara har varit ett uppror i LA och när jag tog bilden var jag bara ute och cyklade sedan hittade jag ett garage med en massa poliser i! Undrade vad dom gjorde där nere så jag gick ner och såg att poliserna slog en civil där nere.. Och som tur var hade jag kameran på mig! Fast när jag hade tagit kort och stog där nere i ca 10 sek så fick jag 3 polis stjärnor på mig! Redigerad 13 juni, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag vet inte vad dom snackar om men jag vet att det bara har varit ett uppror i LA och när jag tog bilden var jag bara ute och cyklade sedan hittade jag ett garage med en massa poliser i! Undrade vad dom gjorde där nere så jag gick ner och såg att poliserna slog en civil där nere.. Och som tur var hade jag kameran på mig! Fast när jag hade tagit kort och stog där nere i ca 10 sek så fick jag 3 polis stjärnor på mig! Det är bara för att det är polisernas garage typ. Och sen så var det nåt sånt i verkligheten med att polisen var korrupta och slog civila och sånt typ. Men man kan smyga ner och hålla sig undan poliserna. Då får man inga stjärnor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Det är bara för att det är polisernas garage typ. Och sen så var det nåt sånt i verkligheten med att polisen var korrupta och slog civila och sånt typ. Men man kan smyga ner och hålla sig undan poliserna. Då får man inga stjärnor! Ja, Jag har sett dom.. Men jag trodde bara R* la in dom för skoj skulle... Men nu vet jag det iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Kravallerna i Los Angeles, 29 april–2 maj 1992, bröt ut som en reaktion på att fyra polismän, tre vita och en med latinamerikansk bakgrund, frikänts från anklagelser om misshandel och tjänstefel i samband med det våldsamma gripandet av Rodney King, en svart man på permission från ett fängelsestraff för rån. Gripandets senare del filmades av en amatörvideofotograf och fick stor uppmärksamhet. Den friande domen, som förkunnades av en huvudsakligen vit jury, uppfattades av många som rasistisk. Det redan spända läget urartade, och kravaller utbröt. Femtiofem människor dödades, över 2 300 skadades och 8 000 personer greps till följd av kravallerna. Skadorna uppgick till ett värde av en miljard dollar, då motsvarande 6 miljarder kronor. Har sett en film på det här för ett tag sen. Såg ut som I San Andreas (I LS) folk slogs och slog sönder saker, tände på hus m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 ...... Amerika är våldsammt.... alltså... typ... MÅSTE DIT!!! BTW, var kan man få tag i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) ...... Amerika är våldsammt.... alltså... typ... MÅSTE DIT!!! BTW, var kan man få tag i filmen? <-- Click me! Redigerad 14 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Tackar. *bugar respektfullt Men finns det en film om själva kravallerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Tackar. *bugar respektfullt Men finns det en film om själva kravallerna? Har för mig att jag har sett det. Samma uttryck användes som I SA; ''Hela staden står I lågår'' eller något liknande. Sen såg man brinnande hus och det var upplopp på gatorna. Redigerad 14 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ok. Ingen som har länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vart är snake farm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vart är snake farm? ontopic? oO, annars ligger den vid den övergivna flygstationen som man köper om du vet vart det ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vart är snake farm? http://img207.imageshack.us/img207/6657/namnls11ua.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Någon som tänk på att de "civila" poliserna slår på kanske är gärningsmän som vägrar berätta vart.. Ja Någonting sånt. Jag har hört nån säga när jag var på väg ner dit "I wont tell y.. Aauuuch!" Och en annan sak. Vid bensinstationen vid "huset som tänder eld på folk" så finns det en telefonkiosk med en massa posters på den. Bla. en där det står " Shaved As**** " " ! New Girls !! " * = otydlig text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Coolt... Måste kolla in det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Coolt... Måste kolla in det! Vad? Svårt att förstå när det finns så mycket spännande i topicen. btw. Nån som vet hur man görnär man ska köra Taxi? Har funkat för men nu finns det ingen som vill åka. Åkt runt i halva Los Santos men ingen vill åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vad? Svårt att förstå när det finns så mycket spännande i topicen. btw. Nån som vet hur man görnär man ska köra Taxi? Har funkat för men nu finns det ingen som vill åka. Åkt runt i halva Los Santos men ingen vill åka Bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts