Joe Dirt Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag börjar älska mitt san andreas igen för att det finns så många mystiska grejer. Och det kommer ju bara mer och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Borde inte den här legendariska topicen klistras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Borde inte den här legendariska topicen klistras Äsch, det finns det nog inte plats för Vi får väl hålla liv i den, hlet enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag tycker också den ska klistras. Myterna är frånsett från spelet en av dom mäst kända sakerna för San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag tycker också den ska klistras. Myterna är frånsett från spelet en av dom mäst kända sakerna för San Andreas. Håller fullständigt med... Jag spelar bara san andreas bara för att det är kul med alla konstiga saker och buggar.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Tycker inte det spelar någon roll om den klistras eller inte, folk skriver ju ändå i den när dom har lust och jag tror inte den har någon större användning av att vara klistrad egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tycker inte det spelar någon roll om den klistras eller inte, folk skriver ju ändå i den när dom har lust och jag tror inte den har någon större användning av att vara klistrad egentligen. Folk kommer knappast att skriva I den året ut. Det slutar med att den sjunker och knappast att nya andvändare får tanken att söka på ''myter'' eller liknande, så jag tror det är bra att den är klistrad. Då är den väldigt lätttillgänglig och folk kan fråga frågor och få svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Folk kommer knappast att skriva I den året ut. Det slutar med att den sjunker och knappast att nya andvändare får tanken att söka på ''myter'' eller liknande, så jag tror det är bra att den är klistrad. Då är den väldigt lätttillgänglig och folk kan fråga frågor och få svar. Sant, om inte någon vill bumpa den året runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Sant, om inte någon vill bumpa den året runt. Jaa, varje gång den sjunger får väl någon skriva ''vakna'' eller liknande för att hålla den uppe. Eller vänta, det blir nog spam? Redigerad 15 maj, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/GtaSanAndreasMyter.jpg ---- Eftersom Cyprez tyckte att någon skulle göra en tråd om myter, och skriva vilka som är sanna och vilka som är falska så tar jag och gör det, så att alla frågor om myterna finns slutar Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare" Leatherface - Falskt Sjunket skepp - Falskt Liksäckar - Sant, finns en liten bit ovanför Area 51 (69) 1 2 3 Spökbil - Sant, men det är bara att den spawnas i en kulle och rullar neråt, så det är ingen mening med det egentligen. 1 2 3 Spöksvävare - Sant, antagligen bara en bugg, men jag har sett det själv och jag blev faktiskt lite stuss måste jag säga. 1 2 Spökklotter - Sant, finns på kyrkogården i Los santos där CJ:s mor begravts, men bara på natten, det är antagligen ingen mening med det. 1 2 3 Zombielabb - Sant, det finns ett zombielabb, men det är ingen zombie i källaren eller liknade 1 2 3 Seriemördare - Falskt, det finns ingen seriemördare, eftersom personer inte har någon personlighet, alla gör samma saker. Utom gängmedlemar, dom som står i kassor o.s.v., Fotgängare är det ingen skillnad på. UFO/Aliens - Falskt, det är menat som satelliter. CJ:s mor i huset på natten - Falskt Sjömonster/något i vattnet vid rullstolen - Falskt, finns inget där, rullstolen var bara en kul grej rockstar lagt in. Fyrarmat monster - Falskt, finns varken något fyrarmat monster på fabriken utanför Las venturras eller på Mt.chiliad. Inte någon annanstans heller för den delen. Hus som tänder eld på folk - Sant, har själv aldrig fått det att fungera, men många andra har. Poliser slår civila i polisgarage - Sant Självmords fotograf - Sant, han finns nära vattnet vid campingen där monstertrucken står. 1 2 3 4 Fallskärm som inte vecklas ut - Sant, det är väl antagligen en bugg, men det händer faktiskt. Blixtar som slår ned i plan - Sant, har väl säkert hänt för många, inklusive mig. Aliensändningar ovanför 'The big ear' - Falskt, finns inget sådant, däremot så kan planet tappa kontrollen när man åker ovanför. Annan spökbil (Inte glendale) - Sant, Kort av -NightHawk- Lemmings - Sant, ni kanske minns det gamla spelet lemmings? Läs mer Här. Snuskig tupp - Sant det finns en tupp som idkar oralt sex med ett könsorgan av sten. Bild Här. Karta till skumma saker - Här. -- Det finns ju mycket mer, men skriv upp dom då så lägger jag in dem här, eller så frågar ni mig om ni vill veta. Har hört att det finns en grotta i mount chilad med en eld och ett lik i Och att det ska finnas en telefon i öknen som ringer och en spöktaxi som åker runt i öknen vet ni nåt om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Har hört att det finns en grotta i mount chilad med en eld och ett lik i Och att det ska finnas en telefon i öknen som ringer och en spöktaxi som åker runt i öknen vet ni nåt om det? Lika troligt som att äpplen skulle kunna användas som handgranater, eller det kanske dom kan? Det tror jag iofs inte, men jag har ingen aning, låter ganska orimligt liksom, äpplen. Hursomhelst så är det du tror falkst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Lika troligt som att äpplen skulle kunna användas som handgranater, eller det kanske dom kan? Det tror jag iofs inte, men jag har ingen aning, låter ganska orimligt liksom, äpplen. Hursomhelst så är det du tror falkst. Okey tack då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Lika troligt som att äpplen skulle kunna användas som handgranater, eller det kanske dom kan? Det tror jag iofs inte, men jag har ingen aning, låter ganska orimligt liksom, äpplen. Hursomhelst så är det du tror falkst. Spelat Deathgame nångång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Spelat Deathgame nångång? Säg inte att äpplen används som handgranater där? Redigerad 29 maj, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Säg inte att äpplen används som handgranater där? Sorgligt men sant. Bananer används som skjutjärn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Sorgligt men sant. Bananer används som skjutjärn! Herregud jag måste bara pröva det där. Tänk er morötter som knivar och meloner som kanonkulor, det finns säkert inte men det låter kul. Fast åldersgränsen är kanske för låg för mig. Redigerad 29 maj, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Herregud jag måste bara pröva det där. Tänk er morötter som knivar och meloner som kanonkulor, det finns säkert inte men det låter kul. Fast åldersgränsen är kanske för låg för mig. Morötter är faktiskt knivar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Hur kommer man längst upp på bron i sf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag har alltid tagit en helokopter, hydra eller jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag har alltid tagit en helokopter, hydra eller jetpack. Aa får bli jetpack då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts