Jump to content

Myter & Påskägg

HOWHOW
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

cool men äs det jag maila rockstar och fråga:it's big foot anf letherface true???

svar:Dear Sir/Madam

Thank you for contacting Rockstar Technical Support.

There are many hidden features and secrets in San Andreas. It would be no

fun if we told everyone about them as soon as the game was released. We

can neither confirm nor deny the existence of any of the secrets mentioned

Om det här nu är sant vilket inte alls förvånar mig är då Rockstar jädrigt jobbiga. :wub:

Okej, bigfoot vet vi att det inte finns, men leatherface.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bigfoot är bekräftad falsk, dock inte Leatherface tror jag.

Men ta alla frågor om Bigfoot och Leatherface i  den här tråden så slipper vi svara på allt om dem här.

Och varför just i DIN tråd?

Varför inte någon av alla de andra trådarna..?

Edit: På uppdraget där man ska sno Madd Dogg's Bok till OG Loc finns det en snubbe som sitter och spelar och skriker:

"Damn Reflections! How could they do this game so bad!? You suck Tanner!

Redigerad av sebbe947
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: På uppdraget där man ska sno Madd Dogg's Bok till OG Loc finns det en snubbe som sitter och spelar och skriker:

GAMMALT!!!

Sorry.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelade spelet på PS2 i oktober 2004 hörde jag inte honom säga det. :wub: :'( Måste ha gått förbi honom för fort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelade spelet på PS2 i oktober 2004 hörde jag inte honom säga det. :wub: :'( Måste ha gått förbi honom för fort.

Nej han säger det i filmsekvensen där dom visar att du måste ducka när du går förbi baren. Så om du kollade på den borde du inte missa nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte? Det var den enda tråden om Bigfoot och Leatherface jag kände till. Skit samma vem som har skrivit den.

Och jag tror fortfarande att Leatherface finns. Jag är nästan säker på det, faktiskt.

Kolla på den där filmen som någon har filmat. Keff kvalitét iofs, men kolla hur 'Leatherface' ser ur. Blodig, bar överkropp och en vit mask, observera att det inte är den masken som man kan köpa.

Om det är någon som har kört på en sån där 2player ikon så kan man ju ändå inte byta kläder på gubben. Möjligtvis CJ, men motorsågsmannen är vit och har blodstänkar på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste du inte att man kan modda?

Detta låter kanske lite långsökt men man kan faktist koppla datorn till teven, och istället filma för att få folk att tro att de spelat på ps2 och at han verkligen finns.. :(

Btw: jag är inte säker, men jag har för mig att jag också sett såna spår på Mt. Chilliad där, letade som fasiken, men hittade aldrig.. :lol:

Edit: Btw, ni vet väl att alla mystiska UFO-Bilder är tagna ifrån verkligheten.. :mellow:

Redigerad av sebbe947
Länk till kommentar
Dela på andra sidor