xstreem Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Bigfoot och leaterface, vem kom på det och varför? Någon uttråkad SA-spelare och varför... Uhh... Han ville få folk att springa runt i skogarna och leta utan syfte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) cool men äs det jag maila rockstar och fråga:it's big foot anf letherface true??? svar:Dear Sir/Madam Thank you for contacting Rockstar Technical Support. There are many hidden features and secrets in San Andreas. It would be no fun if we told everyone about them as soon as the game was released. We can neither confirm nor deny the existence of any of the secrets mentioned Om det här nu är sant vilket inte alls förvånar mig är då Rockstar jädrigt jobbiga. Okej, bigfoot vet vi att det inte finns, men leatherface. Redigerad 22 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Bigfoot är bekräftad falsk, dock inte Leatherface tror jag. Men ta alla frågor om Bigfoot och Leatherface i den här tråden så slipper vi svara på allt om dem här. Och varför just i DIN tråd? Varför inte någon av alla de andra trådarna..? Edit: På uppdraget där man ska sno Madd Dogg's Bok till OG Loc finns det en snubbe som sitter och spelar och skriker: "Damn Reflections! How could they do this game so bad!? You suck Tanner! Redigerad 22 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Och varför just i DIN tråd? Varför inte någon av alla de andra trådarna..? Edit: På uppdraget där man ska sno Madd Dogg's Bok till OG Loc finns det en snubbe som sitter och spelar och skriker: "Damn Reflections! How could they do this game so bad!? You suck Tanner! GAMMALT!!! Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WIKIDCLOWN Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Aa typ så som Daniel_al sa ..fast han spawnades po en kulle ...vid en väg typ i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Och varför just i DIN tråd? Varför inte någon av alla de andra trådarna..? Edit: På uppdraget där man ska sno Madd Dogg's Bok till OG Loc finns det en snubbe som sitter och spelar och skriker: "Damn Reflections! How could they do this game so bad!? You suck Tanner! När jag spelade spelet på PS2 i oktober 2004 hörde jag inte honom säga det. :'( Måste ha gått förbi honom för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 När jag spelade spelet på PS2 i oktober 2004 hörde jag inte honom säga det. :'( Måste ha gått förbi honom för fort. Nej han säger det i filmsekvensen där dom visar att du måste ducka när du går förbi baren. Så om du kollade på den borde du inte missa nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej han säger det i filmsekvensen där dom visar att du måste ducka när du går förbi baren. Så om du kollade på den borde du inte missa nåt. Hmm... måste ha glömt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kolla vem som hittat bigfoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kolla vem som hittat bigfoot Det där är väll inte Bigfoot? Kankse hans farbror eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 XD skämt asså ...iaf närmaste bigfoot man kommer om man inte har installerat nån modd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Denkan Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det där med bigfoot spåren är sant kolla bilden om ni inte tror mig kolla på mt.chillad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det där med bigfoot spåren är sant kolla bilden om ni inte tror mig kolla på mt.chillad ÖH? Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det där med bigfoot spåren är sant kolla bilden om ni inte tror mig kolla på mt.chillad Så cp-dålig bild att det ser ut som om det e gjort i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Så cp-dålig bild att det ser ut som om det e gjort i paint Kolla inom den markerade rutan. Det verkar annars vara riktigt ballt! Ska åka ditt och kolla! Redigerad 23 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ah såg inte dom "stora" tårna :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nej.. det brukar ju låta så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Och varför just i DIN tråd? Varför inte någon av alla de andra trådarna..? Edit: På uppdraget där man ska sno Madd Dogg's Bok till OG Loc finns det en snubbe som sitter och spelar och skriker: "Damn Reflections! How could they do this game so bad!? You suck Tanner! Varför inte? Det var den enda tråden om Bigfoot och Leatherface jag kände till. Skit samma vem som har skrivit den. Och jag tror fortfarande att Leatherface finns. Jag är nästan säker på det, faktiskt. Kolla på den där filmen som någon har filmat. Keff kvalitét iofs, men kolla hur 'Leatherface' ser ur. Blodig, bar överkropp och en vit mask, observera att det inte är den masken som man kan köpa. Om det är någon som har kört på en sån där 2player ikon så kan man ju ändå inte byta kläder på gubben. Möjligtvis CJ, men motorsågsmannen är vit och har blodstänkar på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Visste du inte att man kan modda? Detta låter kanske lite långsökt men man kan faktist koppla datorn till teven, och istället filma för att få folk att tro att de spelat på ps2 och at han verkligen finns.. Btw: jag är inte säker, men jag har för mig att jag också sett såna spår på Mt. Chilliad där, letade som fasiken, men hittade aldrig.. Edit: Btw, ni vet väl att alla mystiska UFO-Bilder är tagna ifrån verkligheten.. Redigerad 23 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Har också för mig att jag sett spåren på mt.chiliad (inte säker) [EDIT] konstigt att inte teh spökspårvangzor aldrig nämts ^^ Redigerad 24 april, 2006 av Daniel_al Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts