VaXXoR Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vet inte om någon vet det här redan men det finns en spöbil vid den stora tuppen också. Står vid en husvagn eller va man ska kalla det. (har inte läst och sett att någon skrivit det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vet inte om någon vet det här redan men det finns en spöbil vid den stora tuppen också. Står vid en husvagn eller va man ska kalla det. (har inte läst och sett att någon skrivit det). Jag har inte set den...men har set en husbil som kör upp på ett berg brevid en liten by..i LV.I husbilen satt en präst och en Hora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Här kommer bilder på den. http://img75.imageshack.us/img75/5677/karta35om.jpg http://img75.imageshack.us/img75/9435/gallery34cu.jpg Redigerad 30 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Står den alltid där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det där ska väl bara föreställa en Skrotbil, jag har sett flera sånna på andra ställen På farmen där på andra ön borde det finnas en också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Står den alltid där? Inte alltid, har bara sett den på kvällarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jimbo_yo Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Den dära damen som dränker sig själv. Jag tog kort på henne en gång och det blev helt skumt för på bilden var den en gubbe istället för en dam och så var det 1 träd och ett hus som var genomskinligt i bakgrunden. Det är 100% sant. och det var inget hus och det vid damen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag hörde att det finns en telefonkiosk som ringer men du kan inte svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Har du hört ungefär vart den finns? BTW Såg i en annan tråd att den ska finns i öknen. Redigerad 6 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har du hört ungefär vart den finns? BTW Såg i en annan tråd att den ska finns i öknen. Det va jimbo,vo som skrev...jag själv är inte säker att det finns telefonkiosk i öknen..och har inte set om det finns kan nån skriva var den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag hörde att det finns en telefonkiosk som ringer men du kan inte svara Det är väl inte så konstigt i så fall? Man kan ju liksom inte svara i några telefonkiosker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Det är väl inte så konstigt i så fall? Man kan ju liksom inte svara i några telefonkiosker Det vet jag men det var Jimbo,vo..som skrev i sin lista om konstiga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jodå, flera gånger. Har aldrig slagit ner en blixt på mitt Bruno dom sällsynta gångerna jag har flygit I brakväder. Edit: 2004? Edit Igen: Hittade nån leatherface film i min SA mapp. http://rapidshare.de/files/11569169/Leathe..._Zeb89.zip.html Sen har jag en till ''nyhet''. Låter inte trovärdigt men endå. http://www.gtawh.com/forums/index.php?showtopic=10263 Kanske en sak som många tvivlar på, gör jag med men endå. Bigfoot. http://www.angelfire.com/film/mythbusters/thingonhill.wmv Bigfoot- filmen såg inte så trovärdig ut... Men Leatherface är inte officiellt bekräftad falsk, så det finns faktiskt en chans att den är äkta. The most important claim of the letter was that Bigfoot was false, and is not present in the game. Having been the shining light of the many search teams, many fans were dismayed. However, the letter mentioned that there was something in the woods. Redigerad 6 april, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Bigfoot- filmen såg inte så trovärdig ut... Men Leatherface är inte officiellt bekräftad falsk, så det finns faktiskt en chans att den är äkta. Trodde han var bekräftad att han inte fanns, men hoppas han finns Redigerad 7 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WIKIDCLOWN Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Nån som sett en man som komm från ingenstans po vägen...ja körde snabbt o ja råka köra på han men e de inte lite skumt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Nån som sett en man som komm från ingenstans po vägen...ja körde snabbt o ja råka köra på han men e de inte lite skumt ? Nej man kör på folk dagligen i Gta Förklara lite bättre snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Säker på att han inte hadde spawnats på en lyktstolpe och trillade ner från den? ^^ hände mig igår (har för mig det iaf) (fast körde inte på honom, muhahah cyklade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Bigfoot och leaterface, vem kom på det och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Bigfoot och leaterface, vem kom på det och varför? Hmm är Leatherface bekräftad falsk ens? Bigfoot är det men Leatherface? Redigerad 21 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Bigfoot är bekräftad falsk, dock inte Leatherface tror jag. Men ta alla frågor om Bigfoot och Leatherface i den här tråden så slipper vi svara på allt om dem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts