Jump to content

Myter & Påskägg

HOWHOW
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Start Ljussken: Det första du ska göra är att se till att det är natt. Far ut I skogen nedan för Mount Chiliad, och vandra runt där. Har du tur kommer du se ett mycket kraftigt ljussken, som en stor runtboll. Påminner om en hellikopters ljus, men detta är mycket störe.

//Cyp

Menar du det blåa ljuset vid "världens ände" dvs spelets kant jag har varit där och det är som ett typ fyrtorn eller lampa om man vill kalla det för de

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni har lyssnat på WCTR så har ni säker hört när man har kommit en bit i spelet att dom snackar om svarta helikoptrar som flög över san andreas, är det någon som har sett dem?

Dom syftar på dom svarta helikoptrarna du skjuter ner i uppdraget Interdiction som du gör för Toreno.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bekräftat att aliens/UFO:n inte finns? För det är ju många som sagt att de har sett det. Tror själv att det är mycket möjligt men att de kommer otroligt sällan.

@Kebab: Haha, att du aldrig får nog.

Fan, du tar upp gamla saker som bekräftat för över 1år sen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare"

Leatherface - Falskt

Sjunket skepp - Falskt

Liksäckar - Sant, finns en liten bit ovanför Area 51 (69) 1 2 3

Spökbil - Sant, men det är bara att den spawnas i en kulle och rullar neråt, så det är ingen mening med det egentligen. 1 2 3

Spöksvävare - Sant, antagligen bara en bugg, men jag har sett det själv och jag blev faktiskt lite stuss måste jag säga. 1 2

Spökklotter - Sant, finns på kyrkogården i Los santos där CJ:s mor begravts, men bara på natten, det är antagligen ingen mening med det. 1 2 3

Zombielabb - Sant, det finns ett zombielabb, men det är ingen zombie i källaren eller liknade 1 2 3

Seriemördare - Falskt, det finns ingen seriemördare, eftersom personer inte har någon personlighet, alla gör samma saker. Utom gängmedlemar, dom som står i kassor o.s.v., Fotgängare är det ingen skillnad på.

UFO/Aliens - Falskt, det är menat som satelliter.

CJ:s mor i huset på natten - Falskt

Sjömonster/något i vattnet vid rullstolen - Falskt, finns inget där, rullstolen var bara en kul grej rockstar lagt in.

Fyrarmat monster - Falskt, finns varken något fyrarmat monster på fabriken utanför Las venturras eller på Mt.chiliad. Inte någon annanstans heller för den delen.

Hus som tänder eld på folk - Sant, har själv aldrig fått det att fungera, men många andra har.

Poliser slår civila i polisgarage - Sant

Självmords fotograf - Sant, han finns nära vattnet vid campingen där monstertrucken står. 1 2 3 4

Fallskärm som inte vecklas ut - Sant, det är väl antagligen en bugg, men det händer faktiskt.

Blixtar som slår ned i plan - Sant, har väl säkert hänt för många, inklusive mig.

Aliensändningar ovanför 'The big ear' - Falskt, finns inget sådant, däremot så kan planet tappa kontrollen när man åker ovanför.

Annan spökbil (Inte glendale) - Sant, Kort av -NightHawk-

Lemmings - Sant, ni kanske minns det gamla spelet lemmings? Läs mer Här.

Snuskig tupp - Sant det finns en tupp som idkar oralt sex med ett könsorgan av sten. Bild Här

finns det inget mer som är konstigt mer än dom? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor