Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Om du gör nånting vid det där huset tex. tar ett rocketlauncher och spränger bilar så woops, så börjar du brinna. Börjar man brinna så där typ tills man dör. alltså du börjar brinna och sen slocknar det sen börjar det och sen slocknar det och håller på så tills man dör? För det har hänt mig vid ett hus nära Groove Street Bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Om du gör nånting vid det där huset tex. tar ett rocketlauncher och spränger bilar så woops, så börjar du brinna. Vart finns huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Börjar man brinna så där typ tills man dör. alltså du börjar brinna och sen slocknar det sen börjar det och sen slocknar det och håller på så tills man dör? För det har hänt mig vid ett hus nära Groove Street Bron. Man börjar brinna ja. Vissa personer har bla. brunnit tills dom dog. Vissa har börjat brinna, sen slocknat efter ett tag, sen börjat brinna igen. Oftast är det bara en sak man kan göra då det händer så där, och det är att springa fort som fan bort från ''Zonen''. Jag sprang ca 20-25 meter därifrån. Tyvärr fick ''Helvetets Hus'' endå tag på mig, och jag började brinna. Jag hade gjort massa saker innan så slog inte in livfusket.. Var bara att *lådda om. Ska nog fara ditt igen någon gång, dock ska jag springa som satan då jag börjar brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Vart finns huset? Kära Azore, titta igenom första sidan så ser du en utmärkt karta. Huset ligger I Mont Gomery, (stavning) eller vad det heter. Edit: DUBBELPOST! Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kära Azore, titta igenom första sidan så ser du en utmärkt karta. Huset ligger I Mont Gomery, (stavning) eller vad det heter. Edit: DUBBELPOST! Finns ett om du kör över groove street bron från den sidan där Denise och folk bor, sen direkt när du är över kör du till höger. Det hus vill för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Finns ett om du kör över groove street bron från den sidan där Denise och folk bor, sen direkt när du är över kör du till höger. Det hus vill för mycket. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Poliser som slår civila i polisgarage: sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Poliser som slår civila i polisgarage: sant Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Poliser som slår civila i polisgarage: sant Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Har lagt till saker ni skrivit, la också till kartan som Cyprez skickade. Cyprez, det skulle vara bra om du editerade bort den där kartan eftersom jag la till den i förstaposten som länk eftersom den var så jäkla stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Har lagt till saker ni skrivit, la också till kartan som Cyprez skickade. Cyprez, det skulle vara bra om du editerade bort den där kartan eftersom jag la till den i förstaposten som länk eftersom den var så jäkla stor. Den här länken behövs ochså, där står det var alla siffror är förnåt. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Mysko_INFO.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kära Azore, titta igenom första sidan så ser du en utmärkt karta. Huset ligger I Mont Gomery, (stavning) eller vad det heter. Den kartan fanns inte när jag frågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Den kartan fanns inte när jag frågade. Aha, okej. Var väll det jag förstog. När man ska lägga ut något viktigt så vill inte datorn det. Trode jag hade lagt ut det. Det finns I allafall på första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Den här länken behövs ochså, där står det var alla siffror är förnåt. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Mysko_INFO.JPG Ska göra en bättre karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Ska göra en bättre karta. Kunde lagt ner mer tid på den. btw, tackar. Edit: Vem vet, SPÅREN av bigfoot kanske finns? Någon frivilig, titta upp det på 2-3 olika ställen på kartan, finns dom ta kort. Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kunde lagt ner mer tid på den. btw, tackar. Edit: Vem vet, SPÅREN av bigfoot kanske finns? Någon frivilig, titta upp det på 2-3 olika ställen på kartan, finns dom ta kort. Nej dom finns inte, det finns inget som har med bigfoot att göra i San andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kunde lagt ner mer tid på den. btw, tackar. Edit: Vem vet, SPÅREN av bigfoot kanske finns? Någon frivilig, titta upp det på 2-3 olika ställen på kartan, finns dom ta kort. Kul att mskor fortfarande tror att han finns Tom Rockstars fick övertyga oss fans att det ej fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Har lagt till en karta nu, klicka en gång för att Zooma in så det blir rätta storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kul att mskor fortfarande tror att han finns Tom Rockstars fick övertyga oss fans att det ej fanns Det var somsagt SPÅREN jag syftade på. Skulle inte alls vara konstigt om det fanns något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hus som tänder eld på folk - Sant, har själv aldrig fått det att fungera, men många andra har. Någon som kan förklara hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts