Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det ÄR ingen lögn! Liket låg där bredvid stenen. Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Fy fan vilket läskigt spel SA är! Jag var ute på jakt efter läskiga saker och tog en bild på rullstolen och när jag senare kollade på bilden så fick jag till min fasa se det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Fy fan vilket läskigt spel SA är! Jag var ute på jakt efter läskiga saker och tog en bild på rullstolen och när jag senare kollade på bilden så fick jag till min fasa se det här... . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=fake+bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Fy fan vilket läskigt spel SA är! Jag var ute på jakt efter läskiga saker och tog en bild på rullstolen och när jag senare kollade på bilden så fick jag till min fasa se det här... Vafan är det där i bakgrunden, vid huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Vafan är det där i bakgrunden, vid huset? Något han lagt till antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Fy fan vilket läskigt spel SA är! Jag var ute på jakt efter läskiga saker och tog en bild på rullstolen och när jag senare kollade på bilden så fick jag till min fasa se det här... En av dom värsta fakebilderna jag sett. Men som sagt, lägg dom där bilderna i faketråden istället, ingen går på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Kanske bara en bugg? konstig polisbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Kanske bara en bugg? konstig polisbil Haha, lol OT: Vare du som spelade in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Haha, lol OT: Vare du som spelade in? Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Om ni har lyssnat på WCTR så har ni säker hört när man har kommit en bit i spelet att dom snackar om svarta helikoptrar som flög över san andreas, är det någon som har sett dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Om ni har lyssnat på WCTR så har ni säker hört när man har kommit en bit i spelet att dom snackar om svarta helikoptrar som flög över san andreas, är det någon som har sett dem? Nej, och har aldrig hört om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Fy fan vilket läskigt spel SA är! Jag var ute på jakt efter läskiga saker och tog en bild på rullstolen och när jag senare kollade på bilden så fick jag till min fasa se det här... asså på starnden ser det ut vara en alien (som don i filmerna) om du nu inte har fejkat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Nej, och har aldrig hört om det! okey med det var nog för jag lyssnade nästan bara på den kanalen och Radio Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 asså på starnden ser det ut vara en alien (som don i filmerna) om du nu inte har fejkat det? Det är fejk. Han själv har erkänt, förstår inte varför han inte editerar bort bilden och inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Lol. men jag tror att R* kommer sätta in i alla fall något typ av övernaturliga grejer i nästa spel. för om dom erkänner att det finns vissa mystiska saker i spelet så tror jag mer folk köper det som sagt med det där med bigfoot som dom inte sa något om för att folk skulle köpa spelet eller vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag tycker lätt att dom ska sätta in övernaturliga saker i nästa spel för när man har tröttnat på uppdragen så var det i alla fall förut as kul att gå på upptäcksfärd i skog/öken mm och försöka hitta något (som man inte gjort *suck* ) jag skulle bli överlycklig om man hitta något "övernaturlig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag tycker lätt att dom ska sätta in övernaturliga saker i nästa spel för när man har tröttnat på uppdragen så var det i alla fall förut as kul att gå på upptäcksfärd i skog/öken mm och försöka hitta något (som man inte gjort *suck* ) jag skulle bli överlycklig om man hitta något "övernaturlig" Jag förstår dig. jag skaffade mitt San Andreas så sent (till PC), och då var ju alla myter redan spräckta.. Förresten, du behöver inte dubbelposta hela tiden, man kan editera också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ska lägga till lite bilder på dom gamla påskäggen från en sida, uppdaterar här och på förstasidan snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ska lägga till lite bilder på dom gamla påskäggen från en sida, uppdaterar här och på förstasidan snart. Fräscht . men förresten.. Är min uptäckte om att kycklingen faktiskt "pickar" på the CockRock ett easteregg? Det kan ju knappast vara en slump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Fräscht . men förresten.. Är min uptäckte om att kycklingen faktiskt "pickar" på the CockRock ett easteregg? Det kan ju knappast vara en slump? Haha, jag ska lägga till det med. Jävligt rolig upptäckt av dig faktiskt, hade aldrig kommit på det själv. Nej, antar att det är ett påskägg, det är ju rätt likt rockstars humor med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts