GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 É Leatherface-filmen äkta? Va' fick du den ifrån? Nej den e inte äckta dete den lama modden och som finns en topic om så e stenhårt förklarad osm falsk det e bara e textur och scm mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Men herregud, kom igen! Det är ingen spökbil nr2! Det finns många bilar som bara står ute på gräsmattor! Det finns det visst, en sadler! Bevis! <--- Scrolla ner på sidan... Redigerad 15 februari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nej den e inte äckta dete den lama modden och som finns en topic om så e stenhårt förklarad osm falsk det e bara e textur och scm mod Kan du ta det en gång till fast på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Kan du ta det en gång till fast på svenska? DEN ÄR FEJK DET ÄR EN MOD DET FINNS EN TOPIC OM DEN DEN ÄR FEJK FÖRKLARAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 DEN ÄR FEJK DET ÄR EN MOD DET FINNS EN TOPIC OM DEN DEN ÄR FEJK FÖRKLARAD Patriot FTW! Hmm. Som sagt filmen med letherface är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det finns det visst, en sadler! Bevis! <--- Scrolla ner på sidan... Säg inte att du tror på det!? Bilar spawnas ute i vildmarken hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det finns det visst, en sadler! Bevis! <--- Scrolla ner på sidan... Den må vara trasig. Men anledningen till att den "speciella" Glendalen är en spökbil är för att den åker. Det gör inte den där. Jag har sett flera trasiga bilar, dom är inga spökbilar inte, dom är bara trasiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Patriot FTW! Hmm. Som sagt filmen med letherface är fake. Nej tänkte mer att det skulle bli mer "ren svenska då" och lätt lästa stora bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nu har det hänt igen!! Kompisen satt o spela på sitt ps2....tog stuntplanet och var inte så lång ifrån area 69. Helt plötsligt flyger det ett ufo över han!! Ni som säger att det inte finns och att folk har tittat igenom koder i alla filer på datorn och inte sätt nånting om ufo kanske har rätt men på ps2 så finns det fan. Nu när jag dessutom har sett det 2ggr så kan ingen säga nåt. Men ni som har SA på ps2 ta ett flygplan och åk omkring i öknen rätt så högt upp, kanske inte kommer nåt ufo då eftersom det verkar komma väldigt sällan. Har sätt 2st på hela den tiden ja spelat SA. Men snälla ta ett flygplan och flyg omkring i öknen och sitt beredd med kameran för det kan komma! Vill bara ha bevis samt fler som vet att det verkligen finns ufon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nu har det hänt igen!! Kompisen satt o spela på sitt ps2....tog stuntplanet och var inte så lång ifrån area 69. Helt plötsligt flyger det ett ufo över han!! Ni som säger att det inte finns och att folk har tittat igenom koder i alla filer på datorn och inte sätt nånting om ufo kanske har rätt men på ps2 så finns det fan. Nu när jag dessutom har sett det 2ggr så kan ingen säga nåt. Men ni som har SA på ps2 ta ett flygplan och åk omkring i öknen rätt så högt upp, kanske inte kommer nåt ufo då eftersom det verkar komma väldigt sällan. Har sätt 2st på hela den tiden ja spelat SA. Men snälla ta ett flygplan och flyg omkring i öknen och sitt beredd med kameran för det kan komma! Vill bara ha bevis samt fler som vet att det verkligen finns ufon!! Har du ens några bevis att visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har du ens några bevis att visa??? Nej det är det som är problemet. Alla kommer bara komma med dumma komentarer nu är det värsta. Men gör som ja sagt och om ni inte ser nåt just nu så kanske ni gör det nån annan gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Var är de där lemmings nån stanns?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hoppas HOWHOW har editerat dit all viktig fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad i helvete? Är det Jimmy Hoffa jag hittat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hoppas HOWHOW har editerat dit all viktig fakta. Det har jag inte, vad ska jag lägga till tycker du? Det är ju bara saker som man bör förstå är fake vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Säg inte att du tror på det!? Bilar spawnas ute i vildmarken hela tiden! Tror och tror, DET ÄR KLART TT JAG TROR, jag tog jue den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad i helvete? Är det Jimmy Hoffa jag hittat? Har nån annan sett nåt liknande? Ett lik som är fastklämd under en sten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har nån annan sett nåt liknande? Ett lik som är fastklämd under en sten? Karta till där du hittade liket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag såg liket vid the damned lake nära spökbilarna i Back o Beyond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag såg liket vid the damned lake nära spökbilarna i Back o Beyond. Hehe ok, måste kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts