HOWHOW Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det kan ju vara en stjärna/kometfall om sådant finns? Exakt, alltså såg han fel. Eller trodde fel med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Nej jag ljuger inte samt det är ingen komet, vanligt flygplan eller nått sånt. Jag vet vad jag såg. Redigerad 7 januari, 2006 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Nej jag ljuger inte samt det är ingen komet, vanligt flygplan eller nått sånt. Jag vet vad jag såg. Då får du ta en bild, jag vill se detta, jag tror faktist inte att om någon annan har sett det och bara du har sett det så... Jag tror det är väl ca. 6000 personer som har SA som kollar här på forumet, och ingen av dom har väl sagt det? Detta är bara min teori, att det verkar lite konsitgt, men bli inte sur för att jag säger vad jag tycker Redigerad 7 januari, 2006 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det där med att ufon finns stämmer visst! Min kusin satt o lira, han var vid öknen och plötsligt kommer ett ufo och flyger över han, så det finns visst!!! Ingen behöver säga att det inte var det för alla vi 3 som satt o spela vet vad vi såg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det där med att ufon finns stämmer visst! Min kusin satt o lira, han var vid öknen och plötsligt kommer ett ufo och flyger över han, så det finns visst!!! Ingen behöver säga att det inte var det för alla vi 3 som satt o spela vet vad vi såg! Ni såg ett flygplan, Annars kan ni ju skaffa solglasögon så ser ni mindre än vad ni gör nue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ni såg ett flygplan, Annars kan ni ju skaffa solglasögon så ser ni mindre än vad ni gör nue Oktoberbarn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Okej. Drar upp den här, eftersom jag lade märke till en grej för ett tag sedan. Antar att det är gammalt, fast jag har inte sett det förut, faktiskt. Alltså: hönan pickar på cockrock. Det är ganska kul. ..fast kanske inget easteregg, när jag tänker efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Pilen som pekar vägen som är en bit bort vid avfart på motorvägen "The worlds biggest cock". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Okej. Drar upp den här, eftersom jag lade märke till en grej för ett tag sedan. Antar att det är gammalt, fast jag har inte sett det förut, faktiskt. Alltså: hönan pickar på cockrock. Det är ganska kul. ..fast kanske inget easteregg, när jag tänker efter? Haha, det har jag inte märkt. Inte för att jag brytt mig så mycket om hönan även fast den är ganska cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 En rolig grej é att folk går runt och fotagraferar hönan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 En rolig grej é att folk går runt och fotagraferar hönan Gör dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hej! Vet inte om detta är någon myt eller något påskägg, men ni pratat ju om folk som knuffade på bilar, jag har varit med om något snarlikt, 2 stycken bilar jagade mig i LS, när jag sedan stannade, gick dom ut och slog på bilen med golfklubbar, dom hade punkarkläder och en räd tuppkam.. , vet inte om det är nått, men ändå lite weard.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Gör dom? Ja, stå vid hönan så ska du se att förbipasserande stannar och tar kort med sina kameror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Blixtar som slår ned i plan? Hur funkar det? Händer det nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Finns det blixtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Finns det blixtar? Har du aldrig märkt att det är dunder och brak över himlen ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Blixtar som slår ned i plan? Hur funkar det? Händer det nått? Japp, det händer. Händer ofta då det åskar och man flyger högt upp. Det blir ungefär som när man krockar in i något med ena vingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Har du aldrig märkt att det är dunder och brak över himlen ibland? Jodå, flera gånger. Har aldrig slagit ner en blixt på mitt Bruno dom sällsynta gångerna jag har flygit I brakväder. Edit: 2004? Edit Igen: Hittade nån leatherface film i min SA mapp. http://rapidshare.de/files/11569169/Leathe..._Zeb89.zip.html Sen har jag en till ''nyhet''. Låter inte trovärdigt men endå. http://www.gtawh.com/forums/index.php?showtopic=10263 Kanske en sak som många tvivlar på, gör jag med men endå. Bigfoot. http://www.angelfire.com/film/mythbusters/thingonhill.wmv Location:Fisher's Lagoon (?) Details: Stationary Object. Other: Strange undetermined writing. Description:The wheelchair located on the docks of the Fisher's Lagoon contains mysterious writing. Nobody is quite sure exactly what it means, but some people claim to see a date and time written on it. They claim to see "3/16 12:30PM" written on it. However, I have looked at this wheelchair, and thats not what I see. What do you see? Redigerad 22 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men herregud, kom igen! Det är ingen spökbil nr2! Det finns många bilar som bara står ute på gräsmattor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jodå, flera gånger. Har aldrig slagit ner en blixt på mitt Bruno dom sällsynta gångerna jag har flygit I brakväder. Edit: 2004? Edit Igen: Hittade nån leatherface film i min SA mapp. http://rapidshare.de/files/11569169/Leathe..._Zeb89.zip.html Sen har jag en till ''nyhet''. Låter inte trovärdigt men endå. http://www.gtawh.com/forums/index.php?showtopic=10263 Kanske en sak som många tvivlar på, gör jag med men endå. Bigfoot. http://www.angelfire.com/film/mythbusters/thingonhill.wmv É Leatherface-filmen äkta? Va' fick du den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts