Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Dom är så onda att dom inte gör det. Bigfoot är bekräftat att det inte finns, samt Nessie. Dock är det inte bekräftat att leatherface inte finns. Onda ja! vi borde Ninja dom. Men Leatherface finns inte...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hej, härligt att ni hållt topicen uppe, det var jävligt skönt att se när man kollade in lite nu. Har inte fått tillbaka min dator ännu, sitter på en bärbar dator nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Men snälla... Vilken idiot som helst kan komma på den idéen. Dessutom har man åtskilliga gånger gått igenom SA's hexkod och inte hittat något som äns är i närheten av en "bigfoot". Och framförallt; BIGFOOT ÄR EN MYT OCH R* HAR BEKRÄFTAT ATT HAN INTE EXISTERAR I SPELET! Meeh låt oss tro, ja jag vet att vi är lurade presis som folk tror på tomten tupack påskharen gud o annat jihad tramms men i hex blablabla så kanshe dom inte döpt den till just "bigfoot" utan till "sadxds" för att man inte ska mistänka något som ryder sejjer: Ninja STYLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 som folk tror på tomten !tupack! påskharen gud o annat jihad tramms Nu blir Cortez nog inte glad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 NEEJ! TRÅDEN GÅR UNDER :'( När ska du uppdatera listan HOWHOW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 NEEJ! TRÅDEN GÅR UNDER :'( När ska du uppdatera listan HOWHOW??? Ja! Vafan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Finns väll inte så mycket mer att uppdatera med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Han får allt gå igenom hela tråden och titta vad som finns I den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Han får allt gå igenom hela tråden och titta vad som finns I den. LOL så sant, lol så sant... En hel lista saknas jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Fixar det imorgon. Redigerad 27 november, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Fixar det imorgon. Juste, fixar det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Juste, fixar det imorgon Hahaha. Allt har sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hahaha. Allt har sin tid. Hehe, sant. Men jag har snackat med dig ju Nighthawk. Det kommer men kanske inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hehe, sant. Men jag har snackat med dig ju Nighthawk. Det kommer men kanske inte direkt. Jo jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hittade en bild p gta F med något som liknar Big foot, börjar tro att han finns o R* gjort han some en 2d bild textur som är hårt krypterad i sa... för killen som postade topicen handlade om bilen o inte big foot, det var tittare som senare la märket tll det... http://i4.photobucket.com/albums/y146/tekn...15-24-45-48.jpg En liten kommentar på grims gamla bild här då... Det är ju en bigfoot på bilden? Den syns klart och tydligt.. Om man kollar vid träden ser man en gubbe där. Det vet jag inte vad det är. Kolla man i förgrunden ser man en vit stor plåtlåda som brukar gå under namnet "BigFoot"? Logisk logik, eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 En liten kommentar på grims gamla bild här då... Det är ju en bigfoot på bilden? Den syns klart och tydligt.. Om man kollar vid träden ser man en gubbe där. Det vet jag inte vad det är. Kolla man i förgrunden ser man en vit stor plåtlåda som brukar gå under namnet "BigFoot"? Logisk logik, eller vad säger ni? Oj. det har du ju faktiskt rätt i. Klurigt tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/GtaSanAndreasMyter.jpg ---- UFO - Falskt, det är menat som satelliter. -- Det finns ju mycket mer, men skriv upp dom då så lägger jag in dem här, eller så frågar ni mig om ni vill veta. Version: Playstation 2 Där har ni fel. UFO finns. Antingen har ni lirat för lite eller varit på fel plats. Jag har sett UFO två gånger: 1. Klockan var mellan 07:00-08:00 när jag åkte vid oljecistererna vid Green Palms eller vad det heter, iaf mittemot Lil'Probe In. 2. När jag körde på kvällen mellan 23:00-00:00 ner på den norra nerfarten till Los Brujas (Spökstaden). Ufot: Svart, ljudlöst, nån centimeter stort. Som åker över en på nån sekund, det går ej veta när det kommer så man blir överraskad när den dyker upp. Redigerad 7 januari, 2006 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hmm när man går förbi de där berget som ser ut som ett manligt *host* säger inte Cj FUCKING COCK eller nåt? Japp... När du springer/går förbi det där berget första gången på din save så säger han så. Rätt komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 DIEXEL: Antingen har du sett fel eller så ljuger du. Finns personer som genomsökt hela koden i princip, dessutom så skulle nog någon i hela världen kunna tagit ett kort på det vid det här laget då. Finns inget nytt i San Andreas som inte är upptäckt, inse det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Det kan ju vara en stjärna/kometfall om sådant finns? *eller sateliter som det står det är menat* Redigerad 7 januari, 2006 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts